همراه اول
29. خرداد 1395 - 21:06   |   کد مطلب: 27392
جمعی از دوستان سردار شهید شمسی پور با پخش بسته های غذایی در بین خانواده های بی بضاعت یاد و خاطره این شهید گرانقدر را هر هفته گرامی می دارند .

به گزارش همدان ورزش ؛ جمعی از دوستان سردار شهید شمسی پور با پخش بسته های غذایی در بین خانواده های بی بضاعت یاد و خاطره این شهید گرانقدر را بریا دومین بار گرامی داشتند .

یکی از دوستان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت : سبد کالای ماه رمضان مشتمل بر اقلام زیر به همت والای دوستان تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

وی ادامه داد : این اقلام شامل برنج روغن ، گوشت ، مرغ ، قند، شکر ، چای ، نمک ، ماکارونی ، سویا، خرما، کنسرو ، ماهی ، رب،  تخم مرغ ، لوبیا، عدس،  عسل و در قالب کار فرهنگی مفاتیحی به یاد شهید به خانواده ای اهدا شد .

وی در خصوص جمع آوری این اقلام اظهار داشت : دوستان با نیات خیرخواهانه اقلام مورد نظرشونو تهیه کردند و برخی هزینشو پرداخت کردند.

این اقلام بین خانواده های نیازمندی که از قبل سرکشی و شناسایی شده اند انتخاب شد و متاسفانه باید اعلام کنم که خونه هایی رفت که از سبزی های جنگلی برای ارتزاق استفاده میکردند و بعضا مدتیه غذای گرم نخوردند .

وی بیان کرد : صواب این کار و  تقدیم به روح پرفتوح سردار گرانقدرمون شهید علیرضا شمسی پور میکنیم ان شاءالله مولا امیرالمؤمنین‌ به شایستگی از همه بانیان و همیاران بپذیرند.

این اقدام ان شاءالله با همت و یاری شما دوستان تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی برقرار خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار