همراه اول
19. بهمن 1395 - 13:16   |   کد مطلب: 30072
وقتی پای انتخابات هیئت کشتی و سفرهای خارجی به صحن شورا باز می‌شود
درگیری لفظی و تنش در ماه‌های پایانی شورای شهر همدان رو به افزایش است تا جایی که پای انتخابات هیئت کشتی و شکایت اعضا از یکدیگر به صحن علنی شورای شهر همدان باز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از تسنیم ،صحن علنی شورای شهر همدان صبح امروز تشکیل جلسه داد تا نامه‌های ارسال به صحن علنی را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز مصوبه‌ای برای آنها داشته باشد.

روال بررسی نامه‌ها در دست انجام بود و بیش از یک ساعت نامه‌های ارسالی از کمیسیون‌های مختلف شورای شهر همدان در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته و برای تعدادی از آنها مصوباتی نیز صادر شد.

زمانی که نوبت به بررسی مصوبات مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان رسید مولوی رئیس این مرکز چندین درخواست خود را قرائت کرد که درخواستی مبنی بر جذب نیرو در این مرکز در راستای برگزاری همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام مورد بحث برخی از اعضای شورای شهر همدان قرار گرفت.

در ابتدا رئیس شورای شهر و شهردار همدان اعلام آمادگی کردند تا نیروهایی از شهرداری همدان را در اختیار رئیس مرکز مطالعات قرار دهند تا وی را در برگزاری همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام کمک کنند این درخواست در حال موافقت بود که علی رحیمی‌فر عضو دیگر شورای شهر همدان اعلام کرد بنده با جذب نیرو در مرکز مطالعات مخالف هستم و این موضوع باید در مصوبه شورای شهر همدان درج شود.

تنش و جنجال در شورای شهر همدان از اینجا بین علی رحیمی‌فر عضو شورا و ابراهیم مولوی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر همدان آغاز شد و در ادامه مسائلی همچون انتخابات هیئت کشتی، حقوق خارج از عرف اعضای دوره سابق مرکز پژوهش‌ها، استخدام بستگان و سفرهای خارجی ابراهیم مولوی در این جلسه مطرح شد.

لحظاتی فضای جلسه صحن علنی شورای شهر همدان با درگیری لفظی این دو عضو شورای شهر همدان مواجه بود و تلاش رئیس و دیگر اعضای شورای شهر برای آرام کردم جلسه بی‌فایده بود و هر دو عضو به سخنان خود ادامه می‌دادند.

رحیمی‌فر به‌خاطر سخن ابراهیم مولوی مبنی بر اینکه «رای هیئت کشتی را با پول بیت‌المال و شورای شهر جمع کردید» واکنش نشان داد و اعلام کرد این موضوع بار حقوقی دارد و باید اثبات شود، رحیمی‌فر با تاکید فراوان اعلام کرد بنده از مولوی رئیس مرکز مطالعات شکایت خواهم کرد تا این ادعای خود را ثابت کند.

رحیمی‌فر نیز برای در دست داشتن سند و مدرک به روابط عمومی شورای شهر همدان اعلام کرد تا فیلم صحن را در اختیار وی قرار دهد تا بتواند این فیلم را ضمیمه شکایت خود کند.

تنفس چند دقیقه‌ای رئیس شورای شهر همدان برای اقامه نماز فرصتی بود که شاید این فضا مدیریت شود اما در زمان خروج اعضای شورای شهر مولوی سخنانی درباره برپایی مراسم شام رای دهندگان هیئت کشتی همدان در باغ شهرداری همدان مطرح کرد که این موضوع با واکنش شهردار همدان نیز روبه‌رو شد.

شهردار همدان پس از شنیدن این سخنان خطاب به خبرنگاران گفت بنده بیش از دو سال در این باغ حضور نداشته و از این جلسات اطلاعی ندارم این موضوعات نباید برای شورای شهر و شهرداری حاشیه ایجاد کند.

تلاش الیاسی نایب رئیس شورای شهر همدان برای حل مشکل بین دو اعضای شورای شهر در حضور خبرنگاران بی‌فایده ماند و در نهایت علی رحیمی‌فر تصمیم بر ارائه شکایت خود به مراجع قضایی گرفت، همچنین ابراهیم مولوی برای برگزاری همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام در همدان نیز دچار تردید شد.

تنش و جنجال در ماه‌های پایانی شورای دوره چهارم رو به افزایش است و در این بین صحبت‌های مبنی بر غیرعلنی شدن جلسات صحن شورای شهر همدان به میان آمد که باید در این زمینه گفت به جای پاک کردن صورت مسئله بهتر از مسئله را ریشه‌ای حل کنند نه اینکه رسانه‌ها را به عنوان نماینده افکار عمومی و ناظر بر عملکرد اعضای شورای شهر همدان کنار بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار