همراه اول
30. بهمن 1395 - 10:41   |   کد مطلب: 30239
کاروان ورزشی نظام پرستاری همدان راهی خوزستان می شود
رئیس نظام پرستاری همدان گفت: کاروان ورزشی نظام پرستاری همدان با 28 ورزشکار فردا برای هشتمین دوره المپیاد ورزشی پرستاران به میزبانی استان خوزستان اعزام می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، هادی زرینی در گفت و گوبا خبرنگار ما بیان داشت: کاروان ورزشی نظام پرستاری همدان با 28 ورزشکار در رشته های والیبال، دو میدانی، دارت، شطرنج ، شنا در هشتمین دوره المپیاد ورزشی پرستاران به میزبانی استان خوزستان شرکت می کنند.

 

وی ادامه داد: در رشته والیبال تیم بانوان آماده اعزام بوده است و در سایر رشته ها بانوان و آقایان شرکت خواهند کرد.

 

زرینی افزود: این مسابقات از یکم اسفند به مدت 5 روز در شهر اهواز برگزار می شود.

 

وی با  تأکید بر این که افتتاحیه این مسابقات دوم اسفند ماه است تصریح کرد: روز اول این دوره از مسابقات به قرعه کشی اختصاص یافته است .

 

رئیس نظام پرستاری همدان با اشاره به هدف برگزاری مسابقات تصریح کرد: چون پرستاران در محیط های پر استرس هستند برای کم کردن فشارهای کاری این مسابقات تدارک دیده شده است تا روحیه خدمتی این پرستاران بتواند تأثیر گذار باشد و پس از برگشت بتوانند خدمات خوبی را ادامه بدهند.

 

زرینی در پایان ابراز داشت: نظام پرستاری همدان هم جهت روحیه و رفاه کارکنان اقدام به شرکت در این مسابقات کرده است که امیدوارم فارغ از هر گونه نتیجه مسابقات توانسته باشیم جهت افزایش روحیه کارکنان گام مثبتی برداشته باشیم.

 

نافع

دیدگاه شما

آخرین اخبار