همراه اول
3. فروردين 1396 - 20:20   |   کد مطلب: 30661
تیم ملی چین توانست با ارائه یک نمایش قابل قبول کره جنوبی را در خانه شکست دهد تا به اولین برد خود دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  "ورزش سه"، نمایش خوب تیم ملی چین در دیدار خانگی برابر کره جنوبی مدعی با برتری شاگردان لیپی به پایان رسید تا سرمربی گران قیمت ایتالیایی در اولین بازی دور برگشت ارزش های خود را دوباره اثبات کند.

تیم ملی چین در نیمه اول تیم برتر میدان بود و دقیقه 35 توانست با استفاده از یک ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند تا برنده راهی رختکن شود. در نیمه دوم بازیکنان کره جنوبی سر و پا حمله شدند تا چین را با شکست ترک نکنند اما شاگردان لیپی در دفاع فوق العاده عمل کردند و با نمایش خوب در خط دفاعی و البته درخشش چنگ دروازه بان این تیم موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند تا در این دیدار خانگی اولین برد خود در مرحله نهایی کسب کنند.

برد چین برابر کره جنوبی باعث شد تا تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر قطر شانس افزایش اختلاف با کره جنوبی تا 4 امتیاز را داشته باشد. اگر بازیکنان ایران بتوانند در دوحه تیم ملی قطر را شکست دهند، تیم ملی 14 امتیازی خواهد شد تا فاصله ایران با کره جنوبی به 4 امتیاز افزایش پیدا کند. شکست کره جنوبی در این دیدار برای شاگردان کی روش بهترین اتفاق بود تا لیپی در آستانه 5 روز تا رویارویی با تیم ایران عیدی دلچسبی به فوتبال ملی ما بدهد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار