همراه اول
24. مهر 1396 - 23:20   |   کد مطلب: 32626
اشتعالم درست نشود به مسابقات جاکارتا نمی روم/وعده های مسئولان به حمید اسلامی آب رفت
حمید اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات پارآسیایی جاکارتا که هر 4 سال یکبار برگزار می شود گفت: دوست دارم در این مسابقات شرکت کنم و بتوانم با دعای خیر مردم و خانواده مدال درخشانی را به ارمغان بیاورم ، اما متاسفانه با توجه به اینکه ارشد رشته حقوق را دارم و در حال حاضر بیکار هستم و مسئولین همدان بارها و بارها قول اشتغال را به من داده اند اگر وضعیت به همین صورت بافی بماند در این مسابقات شرکت نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمید اسلامی از سال 81 فعالیتش را در ورزش آغاز کرد و از سال 83 تا به امروز عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان بوده است،

 

 

 

پاراالمپیک شروع شد و جوان روشندل همدانی در دل خود با هزار امید و آرزو روی پیست تارتان حاضر شد، در مرحله نخست دو 1500 متر به رقابت با حریفان خود پرداخت اما در شرایطی که با رکورد چهار دقیقه و 15 ثانیه در گروه خود دوم شده بود به علت خطا در طول مسابقه دیسکالیفه شد و از دور مسابقات کنار رفت؛ این شد که به همین سادگی کاخ آرزوهایش در سال 95 فرو ریخت اما عزمش برای پاراالمپیک 2020 توکیو جدی شود تا از شکست در 2016 ریو پلی بسازد برای پیروزی.

 

حمید اسلامی دونده پارا المپیکی همدان که این روزها سخت مشغول تمرین است به خبرنگار همدان ورزش گفت:بعد از اتمام تمرینات به همراه 4 نفر از ورزشکاران راهی امارات هستم و 16 آذر راهی این کشور می شویم .

 

 

وی ادامه داد: بعد از اماران به ایران برگشته و به اصفهان می روم و با مربی با تجربه خود سجاد مرادی که از رکورداران ایران و مسابقات آسیایی هستند تا اواخر اسفندماه تمرین می کنم.

 

اسلامی بیان داشت: بعد از اصفهان راهی شهرکرد می شوم و تا اردیبهشت ماه تمرینات خود را در این شهر انجام می دهم  تا برای مسابقات قهرمانی کشوری آماده شوم و بعد از شهرکرد تا اواخر تیر ماه در مسابقات به سر می برم .

 

ورزشکارای پارا المپیک همدانی اظهارداشت: در اوایل مهرماه مسابقاتی در کشور آلمان برگزار می شود که حضور می یابم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم .

 

 

حمید اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات پارآسیایی جاکارتا که هر 4 سال یکبار برگزار می شود گفت: دوست دارم در این مسابقات شرکت کنم و بتوانم با دعای خیر مردم و خانواده مدال درخشانی را به ارمغان بیاورم ، اما متاسفانه با توجه به اینکه ارشد رشته حقوق را دارم و در حال حاضر بیکار هستم و مسئولین همدان بارها و بارها قول اشتغال را به من داده اند اگر وضعیت به همین صورت بافی بماند در این مسابقات به نمایندگی همدان شرکت نخواهم کرد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار