همراه اول
8. بهمن 1396 - 21:51   |   کد مطلب: 33331
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: برگزاری رویدادهای ۲۰۱۸ در استان همدان از دو زاویه بسیار حائز اهمیت است. یکی اینکه این مسأله باعث خواهد شد تا ظرفیت‌ها و مزیت‌های گردشگری استان همدان بیش از گذشته برای همه مردم دنیا شناخته شود و این سال فرصت بسیار خوبی برای تبلیغ استان و جذب گردشگر است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اصغر نوراله‌زاده در حاشیه نمایشگاه گردشگری در گفت‌وگویی اختصاصی با مهرداد حمزه  افزود: از نگاه دیگر برگزاری این رویدادها باعث بهبود و توسعه زیرساخت‌های استان همدان در حوزه گردشگری خواهد شد و این زیرساخت‌ها برای همدان ماندگار است.

 

وی با اشاره به اینکه گردشگری می‌تواند سهم قابل توجه از ظرفیت اشتغال را به خود اختصاص دهد، اظهار کرد: استان همدان باید با فعال کردن رسته فعالیت‌های این حوزه گامی در جهت رفع مشکل اشتغال خود بردارد.

وی بیان داشت: قطعا گردشگری  می‌تواند یک پیشران و موتور محرکه اقتصاد برای استان همدان باشد چرا که استان همدان با توجه به شرایطی که دارد تنها در بخش گردشگری و کشاورزی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
 

نوراله‌زاده در پاسخ به این سوال که صندوق کارآفرینی امید چه حمایتی از رویدادهای ۲۰۱۸ خواهد کرد، گفت: طبیعتا باید بررسی دقیق شود تا مشخص گردد چه حمایت‌هایی نیاز است اما این صندوق از بوم‌گردی به عنوان یکی از بخش‌های مهم صنعت توریسم  حمایت می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه همدان نیز ظرفیت خوبی در حوزه بوم‌گردی دارد و استان اگر بخواهد جذب گردشگر داشته باشد باید به بوم‌گردی اهمیت دهد.

نوراله‌زاده در پایان اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید این آمادگی را دارد تا با هماهنگی مدیران استان رویدادهای ۲۰۱۸ همدان را در حوزه‌های تبلیغی کمک کند. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار