آیا موسیقی می‌تواند کمک کند وزنه بیشتری بلند کنید؟
پلی لیست آهنگ‌هایتان را عاقلانه انتخاب کنید! چیزی که به آن گوش می‌دهید، ممکن است در واقع تمرین بعدی شما را بهبود ببخشد یا خراب کند!
آیا شکلات می‌تواند بر سرعت متابولیسم شما تأثیر بگذارد؟
شکلات‌ها دقیقا سازگار با رژیم غذایی نیستند اما برخی مطالعات نشان می‌دهند که ممکن است شیرینی مورد علاقه شما، در واقع به کاهش وزن‌تان کمک کند.
نوشیدنی‌های ورزشی تصویری دارند که ممکن است برای بسیاری گیج کننده باشد. این نوشیدنی‌ها در تبلیغات، نوشیدنی‌های ورزشکاران بسیار متناسب هستند و این تصور را ایجاد می‌کنند که باعث افزایش سلامتی و حفظ آن می‌شوند.
طناب زنی یک راه بسیار عالی برای سوزاندن چربی های اضافه بدن و لاغر شدن است.
وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد، ورزش تبدیل به امری ضروری می شود. اگر شما هم اشتیاق به کاهش وزن دارید پس این سه تغییر را در روز خود انجام دهید تا بتوانید بیشتر کالری بسوزانید.
شیوه های مختلفی برای بدست آوردن حجم عضلانی وجود دارد هم چنین برنامه های ورزشی زیادی در این مورد موجود است برای مثال برنامه ای که عضله را هر روز تمرین می دهید که معمولا ۵ یا ۶ روز در هفته تمرین دارید و ۱ یا ۲ روز هم استراحت.
مسئول کمیته آموزش بدن سازی و پرورش اندام کشور گفت: بیش از 70 درصد از مکمل های ورزشی موجود در بازار تقلبی و تاریخ گذشته است که در مصرف آنها باید احتیاط کرد.
آیا عضلات شکمتان را به درستی تمرین می‌دهید؟
در این راهنما نکاتی وجود دارد که من هر وقت می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که عضلات شکمم را به درستی تمرین می‌دهم، آنها را بخاطر می‌سپارم. شما می‌توانید این نکات را در هر ورزشی که انجام می‌دهید اعمال کنید.
چرا در فصل سرما هم باید بیرون ورزش کنیم؟
در این هوای سرد هیچ چیز نمی تواند جای گرمای خانه را بگیرد، کسانی هم که در خانه ورزش نمی کنند به باشگاه می روند تا باز هم در جایی گرم ورزش کنند. اما دلایل قانع کننده ای وجود دارد که به دل سرما بزنید و ورزش کنید.
این نشانه ها می گویند باید وزن کم کنید
همه می دانیم که زمان مثل برق می گذرد، حتی اگر استاد برنامه ریزی هم باشیم گاهی آنقدر درگیر زندگی و کار می شویم که اصلا نمی فهمیم وقت چطور می گذرد، تازه اگر خیلی خوش شانس باشیم می توانیم کمی زمان برای با خود بودن گیر بیاوریم.
 ساخت عضلات بیشتر با وزنه‌های سبک‌تر
ترکیب کردن تمرینات با تکرارهای بالا و تعداد دفعات کم، باعث افزایش رشد عضلات می‌شود. “یا سخت تمرین کن یا برو خونه !” تکیه کلام وزنه برداران جان سختی است که به خوبی کنار می‌آیند با آن هایی که در سنگر نبردهای آهنین غرق شده اند و با آن‌هایی که در بالاترین درجات برج‌های آکادمیک قرار دارند.
7 دلیل برای شرکت در کلاس های دوچرخه ثابت
تمرین دوچرخه ثابت، یک تمرین با شدت بالا است که با دوچرخه سواری در فضای بسته عضلات را تقویت کرده و کالری بیشتری می‌سوزاند. تمرین با شدت بالا به منظور افزایش قدرت، استقامت و تفکیک عضلانی انجام می‌شود. تمرین دوچرخه ثابت اندورفین را در بدن به جریان می‌اندازد.
چرا نوشیدن آب در پاییز مهم است؟
بیشتر مردم می دانند نوشیدن آب در گرمای تابستان بسیار مهم است، اما نوشیدن آب در فصلی که هوا رو به سردی میرود داستان دیگری است. نوشیدن آب به عملکرد بدن و جلوگیری از سردرد کمک می کند اما اگر اینها برایتان کافی نیست، می خواهیم چهار علت که به زیبایی نیز مربوط می شود را برایتان بگوییم.
کوچک کردن شکم برای تمامی افراد به خصوص خانمها از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این ماقله سعی کرده ایم 5 حرکت را به شما معرفی کنیم که به سرعت شکم شما را کوچک و شما را خوش اندام می کند.
گل کلم شاید زیاد خوش تیپ نباشد، اما تحقیقات نشان داده این سبزی همه کاره که شاید همین حالا هم در یخچالتان جا خشک کرده باشد چه کارهایی می تواند انجام دهد. اگر سعی دارید وزن کم کنید، ما به شما می گوییم چرا از این سبزی چلیپایی سفید باید هر روز استفاده کنید.

صفحه‌ها