این علائم میتواند بیانگر فقر آهن در بدن شما باشد
نزدیک به ۹ درصد زنان دچار فقر آهن هستند؛ اما این میزان برای خانم‌هایی که از نظر جسمی فعال‌تر هستند، بیشتر هم می‌شود. فکر می‌کنید علائم فقر آهن چیست و آیا شما نیز دچار فقر آهن هستید؟اگر یکی از علائم زیر را دارید، حتماً به پزشک مراجعه کرده و آزمایش خون انجام بدهید؛ زیرا ممکن است دچار فقر آهن باشید.
4آنتی بیوتیک طبیعی که در منزل شما یافت می شود
۴ آنتی بیوتیک طبیعی که در منزل شما یافت می شود.
افزایش 20 درجه ای هوش با این خوراکی ها!
مطمئناً مصرف غذاهای سالم، سبک زندگی شما را بهبود می‌بخشند. با این حال، یک تحقیق جدید نشان داده که غذای سالم، هوش را نیز افزایش می‌دهد.
کفش پاشنه بلند بپوشید تا آرتروز بگیرید
درست است که کفش های پاشنه بلند شما را بلندقد، برازنده و خوش اندام تر نشان می دهند، اما بدانید و آگاه باشید که همین کفش های نازنین می توانند بلای جان تان شوند و به سلامتی تان آسیب بزنند.
درمان کم‏ خونی با طب سنتی
محققان طب سنتی راهکارهای جدیدی برای درمان کم‌خونی پیشنهاد می‌کنند و معتقدند از این راه سرعت درمان این عارضه بیشتر است.
محققان به اشخاصی که تمایل به انجام فعالیت های ورزشی دارند ولی از وقت کافی برای این کار برخوردار نیستند پیشنهادی مفید و جالبی ارائه می‌کنند.
یک کارشناس پرستاری گفت: عدم نوشیدن آب کافی یک از علائم ضعف سیستم دفاعی بدن است.
شما نیاز به مصرف خوراکی هایی برای حفظ سطح قند خون بعد از ورزش دارید.
شما نیاز به مصرف خوراکی هایی برای حفظ سطح قند خون بعد از ورزش دارید.
نقطه ضعف شیرهای طعم دار چیست؟
یکی از محصولاتی که مدتی است وارد بازار لبنیات شده و اتفاقا طرفداران زیادی، مخصوصا در بین بچه ها پیدا کرده شیرهای طعم دار است؛ از شیرکاکائو و شیرموز گرفته با شیرطالبی و شیرخرما.
بیماری های باشخصیت!
گاهی همین طور که مثلا یک صفت «برون گرایی» بهنجار دارد در شخصیت شکل می گیرد، یک صفت نابهنجار مثل «وابستگی بیش ازحد»، «خودشیفتگی» یا «آزارگری» هم ذره ذره در ما شکل می گیرد.
ورزشی که میکنید کار نمیکند؟
چیزی که میخواهم بگویم ادعای بزرگی است اما این چیزیست که من در بسیاری از ورزش ها دیده ام. شاید بگویید این ادعا را از کجا آورده ای؟ از ساعت ها آموزش تمرینات ورزشی به مردم، زن و مرد. تجربیاتی که در طی سالها آموزش کسب کرده ام را در اختیار شما نیز قرار میدهم.
چه بخواهید قبل از رفتن به باشگاه چیزی میل کنید یا برای رفع گرسنگی در وسط روز، میان وعده های پروتئنی برای ادامه رژیم لاغری که دارید بهترین هستند. این میان وعده ها برای احساس سیری و داشتن انرژی پایدار برای طولانی مدت گزینه ای کامل هستند.
6 مکمل مفید برای ورزشکاران
ورزشکاران به تغذیه مناسب و دریافت ریزمغذی‌های لازم احتیاج دارند. آمینواسیدها، ویتامین‌ها، پروتئین و غیره باید در برنامه غذایی ورزشکاران وجود داشته باشند.
ورزش را دوست ندارید؟
همیشه برای ورزش نکردن دلیلی دارید؟ در این مقاله راه های تفریحی برای ورزش و حرکت کردن به شما می آموزیم تا دیگر بهانه ای نداشته باشید.
علاوه بر لذت بردن از رنگ های زیبای زرد و نارنجی در پاییز، از خواص سبزیجات و میوه های نارنجی هم غافل نشوید، نارنجی برای شما سلامتی به ارمغان می آورد!

صفحه‌ها