استادیوم منچستر در آتش سوخت + عکس
پلیس شهر منچستر از آتش سوزی صبح امروز استادیوم منچستر خبر داد.
فاجعه انسانی خطرناک تر از «پلاسکو» در کمین مردم/ 15 سال طلایی را از دست دادیم
رییس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: الان خیلی ورزشگاه‌ها هست که باید خراب شود ولی نگه‌شان داشتیم. بعد یک زمانی یک اتفاقی می‌افتد و یک فاجعه بزرگ رخ می‌دهد.
تله‌سی‌یژ پیست شمشک همچنان غیراستاندارد و استفاده از آن غیرقانونی است
مدیرکل استاندارد استان تهران در پی بازگشایی پیست اسکی شمشک هشدار داد: نواقص فنی تله‌سی‌یژ پیست اسکی شمشک برطرف نشده و همچنان غیراستاندارد و استفاده از آن غیرقانونی است.
دستگاه های دراز و نشست، مفید یا مضر؟
آب کردن یا سوزاندن چربی‌های شکم لزوما با حرکات ورزشی شکمی و حرکاتی مثل دراز و نشست انجام نمی‌شود.
افزایش استحکام استخوان‌ها با انجام فعالیت‌های ورزشی
تحقیق جدیدی بر روی بازیکنان بیس‌بال حاکی از آن است که انجام فعالیت‌های ورزشی در سنین جوانی باعث افزایش سلامت استخوان‌ها می‌شود و این تاثیر مثبت در سال‌های بعد زندگی باقی می‌ماند.
برای هر نوع ورزش چگونه نفس بکشیم
نفست رو بده داخل، نفست رو خارج کن، سادس نه؟ وقتی بحث ورزش پیش می آید نباید به همین راحتی از کنار این مسئله گذشت. هنر دم و بازدم ممکن است از آنچه فکرش را میکنید پیچیده تر باشد. آیا باید از بینی هوا را به داخل بکشیم و از دهان خارج کنیم؟ دیافراگم دقیقا چیست؟ اگر میدوید، وزنه برمیدارید و ... باید یک الگوی خاص تنفس را رعایت کنید، در ادامه بهترین تکنیک های تنفس هنگام انواع ورزش ها را به شما آموزش میدهیم.
سه کفش جدید مخصوص دویدن
کمپانی‌های لوزام ورزشی همواره در حال پیشرفت هستند و سعی می‌کنند محصولاتی با کارایی بیشتر طراحی کنند. سه کفشی که سه کمپانی مختلف به تازگی طراحی کرده‌اند در حال رقابت با یکدیگر هستند.
با تنیس بازی کردن عمرتان را طولانی کنید
محققان توصیه می کنند اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید ورزش های راکتی انجام دهید.
ورزش با دستگاه دوچرخه ثابت يک نوع فعاليت هوازي است، به همين دليل مزاياي زيادي براي سلامت به همراه دارد.
اصول تغذیه در کوهستان
بدن یک کوهنورد به صورت روزانه 2 هزار کالری نیاز دارد ولی در هنگام صعود چیزی حدود 6 کیلو کالری نیاز دارد بنابراین برنامه غذایی باید طوری تنظیم شود که این میزان تامین شود در غیر این صورت صعود همراه با کسلی و یا خستگی همراه خواهد بود.
10 روش برای داشتن عضلاتی بزرگ‌تر
می ‌خواهید خوش ‌تیپ ‌تر به نظر برسید، سالم باشید و حتی زمانی که ورزش نمی‌ کنید هم کالری بسوزانید؟
ورزشکاران چگونه می‌توانند به ریکاوری سرعت ببخشند؟
راه‌های مختلفی برای سرعت بخشیدن به ریکاوری وجود دارد که به استراحت، استفاده از راه‌های درمانی و تغذیه مربوط می‌شود.

صفحه‌ها