اصول تغذیه در کوهستان
بدن یک کوهنورد به صورت روزانه 2 هزار کالری نیاز دارد ولی در هنگام صعود چیزی حدود 6 کیلو کالری نیاز دارد بنابراین برنامه غذایی باید طوری تنظیم شود که این میزان تامین شود در غیر این صورت صعود همراه با کسلی و یا خستگی همراه خواهد بود.
10 روش برای داشتن عضلاتی بزرگ‌تر
می ‌خواهید خوش ‌تیپ ‌تر به نظر برسید، سالم باشید و حتی زمانی که ورزش نمی‌ کنید هم کالری بسوزانید؟
ورزشکاران چگونه می‌توانند به ریکاوری سرعت ببخشند؟
راه‌های مختلفی برای سرعت بخشیدن به ریکاوری وجود دارد که به استراحت، استفاده از راه‌های درمانی و تغذیه مربوط می‌شود.
پارگی مینیسک زانو در ورزش
ورزش در عین سودمندی فراوانی که دارد در برخی موارد ممکن است باعث آسیب در وزشکاران شود. یکی از نواحی شایع آسیب در رشته های مختلف ورزشی ، زانوست. زانو یک مفصل لولایی است که در بالا توسط استخوان ران و در پایین توسط استخوان درشت نی تشکیل شده است مفصل زانو توسط عضلات و رباط های اطراف خود پایدار شده است. عضله چهار سر رانی در جلو ران و عضله همسترینگ در پشت ران قرار دارند که باعث راست شدن و خم شدن زانو می شوند.
همه چیز در مورد دستگاه ورزشی
دستگاه ورزشی پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و حداکثر بهره را از هر تمرین ببرید.
25 نکته گجت های ورزشی برای تناسب اندام
می‌خواهید تناسب اندام خود را بهبود بخشید؟ از گجت های ورزشی استفاده کنید تا بعد دیگری را به شما نشان دهند:
ران پاهایتان را اینگونه در استخر تمرین دهید
هنگامی که به دنبال روشی هستید که تمرین های ران تان را تغییر بدهید و همزمان خنک بمانید، تمرین کردن در استخر ممکن است همانی باشد که بدنبالش هستید. با وجود اینکه آب، مقاومت درونی دارد، تمرین کردن دراستخر، کم برخورد است بنابراین با مفاصل تان، ملایم است. اینکه شما لحظات خوشی در آب دارید، به این معنی نیست که ورزش نمی کنید. تمرین های پا در استخر تاثیر مثبت زیادی دارد.
استفاده کنندگان مکمل‌ها دیر بچه‌دار می‌شوند!
دارو و مکمل در کشور ما آلوده، تاریخ گذشته و سودجویانه است و زمانی که این مکمل ها استفاده شود از آنجا که بسیاری مشتقات شیشه دارد در مدت یک ماه اعتیاد را به دنبال دارد.

صفحه‌ها