اگر می خواهید خیلی سریع قوی شوید این تمرین 15 دقیقه ای را از دست ندهید
یکی از ورزش های فوق العاده تاثیر گذار، نوع ترکیبی با شدت بالا است. مثلا فرض کنید بین ورزش ناگهان بدون اینکه حتی فرصت کنید عرقتان را پاک کنید باید بپرید. این تمرین 15 دقیقه ای قرار است حسابی عرقتان را در بیاورد. در صورتی که بلند مدت استفاده شود شاهد خواهید بود که چگونه کاهش وزنتان سرعت می گیرد و قوای بدنی تان بالا می رود.
نقاط ضعف دارید؟ آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنید
۱ دیدگاه به اشتراک بگذارید! آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چطور در بعضی روزهای تمرین‌تان، بهتر هستید و در بقیه روزها عقب می‌مانید؟ شاید عضلات جذاب و فوق العاده‌ای دارید (قفسه سینه، شانه ها و بازوها) اما پشت شما ضعیف تر از آن چیزی است که باید باشد یا شاید بالا تنه‌تان مانند ناخن، محکم است اما پاهایتان نمی‌توانند آن را تحمل کنند.
رتباط سن با آسیب رباط صلیبی
بررسی‌ها نشان داده است ورزشکاران دبیرستانی که سن کمتری دارند بیشتر در معرض آسیب دیدگی‌ مجدد ACL هستند.
8 دقیقه ورزش و لاغری
اگر بگوییم که برای داشتن بدنی بهتر فقط 8 دقیقه ورزش کنید چه ؟ ارزشش را دارد ؟ ما فکر می کنیم خیلی . بنابراین با یک کارشناس در این مورد صحبت کردیم و به راز آن بیشتر پی بردیم .
چربی خوش‌ رنگ که شکم بزرگ شما را آب می‌کند!
به گفته محققان؛
وجود این چربی در بدن غالبا در افراد جوان و سالم یافت می‌گردد، باعث کالری سوزی و شکم بزرگ را آب می‌کند.
ورزش های ساده برای پیشگیری از درد ساق پا
ورزشکاران تمرین می کنند تا برای بهینه سازی عملکرد و کشش خود قدرت بدست بیاورند. اما در برابر صدمات ایمن نیستیم.
صدای کلیکی شانه هنگام تمرین پرس سینه صدای کلیکی شانه هنگام تمرین پرس سینه
پرس سینه، یکی از موثرترین تمرین‌ها برای رشد عضلات سینه، سرشانه، و پشت بازو، و برای تقویت بالاتنه است. البته پرس سینه ریسک‌هایی هم دارد، و می‌تواند برای سلامت شانه‌های شما مضر باشد.
متناسب با روحیه خود ورزشتان را انتخاب کنید
به صورت طبیعی، از آنجا که انسانیم مخلوقاتی احساسی هستیم و در میان احساسات بیشتر دوست داریم خوب، شاد و هیجان زده باشیم. اما همیشه اینطور نیست، گاهی مضطربیم، پریشانیم، ناراحتیم، عصبانی هستیم، خسته ایم و یا استرس داریم. با کمک چند مربی ورزشی دریافتیم در هر کدام از این حالات چه نوع ورزشی بیشتر کمکمان می کند که به حالت طبیعی برگردیم.
تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟
یکی از سوال های بسیار متداولی که بیماران از پزشکان و به ویژه متخصصان پزشکی ورزشی هنگامی که آنان ورزش را برای ایشان تجویز می کنند، می پرسند این است که استفاده از تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت؟
با این نرمش ها بالاتنه قوی تری داشته باشید
كش‌های پیلاتس وسیله ورزشی مناسبی برای كاهش وزن، فرم‌دهی و افزایش انعطاف‌پذیری بدن هستند.
ورزش ایزومتریک چیست؟
لغت ایزومتریک از دو ریشه لاتین سرچمه گرفته که به معنای طول برابر است. وقتی وارد ورزش واقعی شوید بهتر معنای آن را درک خواهید کرد.
کدام شرایط برای ورزش کردن بهتر است؟ شکم خالی یا بعد از غذا؟
شکم خالی یعنی قبل از ورزش چیزی نخورده باشید و در مقابل آن شرایطی است که قبل از ورزش فرد مقداری کربوهیدرات، پروتئین یا چربی استفاده کرده باشد.
سیم‌های پلی استری برای راکت تنیسورهای حرفه‌ای
آمادگی بدنی، تکنیک، هوش بالا و ... از عواملی هستند که تنیسورهای حرفه‌ای در سطح قهرمانی جهان از آن برخوردار هستند، اما وقتی این شرایط بین دو ورزشکار برابر باشد، شاید مساله‌ی کوچکی مانند کیفیت راکت برتری را رقم بزند.
راه‌های جلوگیری از انقباض غیرعادی عضله در ورزشکاران
گرفتگی یا اسپاسم عضله یکی از مشکلاتی است که ورزشکاران در دوران فعالیت حرفه‌ای معمولا با آن روبرو می‌شوند. این آسیب هرچند جز آسیب‌های شدید طبقه بندی نمی‌شود، اما می‌توان با انجام برخی فعالیت‌ها از بروز آن پیشگیری کرد.
دستگاه ماساژ مفید است یا خطرناک ؟
ماساژ امروزه طرفداران زیادی پیدا كرده و انگیزه و اهداف كسانی كه برای انجام این كار اقدام می‌كنند، با هم متفاوت است؛ از رفع خستگی گرفته تا تسكین‌ دردها و رفع گرفتگی‌های عضلانی و... به همین علت، هم مراكزی كه ماساژ انجام می‌دهند روز به روز بیشتر می‌شود و هم وسایل و تكنولوژی‌هایی زیادی برای این كار به بازار وارد شده‌اند؛ چه به صورت صندلی ماساژ و چه دستگاه‌های ماساژور دستی. اما ماساژ برای همه مناسب نیست و فقط برای افراد كاملا سالم مناسب است. حتی اگر این كار به‌وسیله افراد نابلد انجام شود، ممكن است مضر باشد.

صفحه‌ها