ورزش با دستگاه دوچرخه ثابت يک نوع فعاليت هوازي است، به همين دليل مزاياي زيادي براي سلامت به همراه دارد.
اصول تغذیه در کوهستان
بدن یک کوهنورد به صورت روزانه 2 هزار کالری نیاز دارد ولی در هنگام صعود چیزی حدود 6 کیلو کالری نیاز دارد بنابراین برنامه غذایی باید طوری تنظیم شود که این میزان تامین شود در غیر این صورت صعود همراه با کسلی و یا خستگی همراه خواهد بود.
پارگی مینیسک زانو در ورزش
ورزش در عین سودمندی فراوانی که دارد در برخی موارد ممکن است باعث آسیب در وزشکاران شود. یکی از نواحی شایع آسیب در رشته های مختلف ورزشی ، زانوست. زانو یک مفصل لولایی است که در بالا توسط استخوان ران و در پایین توسط استخوان درشت نی تشکیل شده است مفصل زانو توسط عضلات و رباط های اطراف خود پایدار شده است. عضله چهار سر رانی در جلو ران و عضله همسترینگ در پشت ران قرار دارند که باعث راست شدن و خم شدن زانو می شوند.
10 روش برای داشتن عضلاتی بزرگ‌تر
می ‌خواهید خوش ‌تیپ ‌تر به نظر برسید، سالم باشید و حتی زمانی که ورزش نمی‌ کنید هم کالری بسوزانید؟
ورزشکاران چگونه می‌توانند به ریکاوری سرعت ببخشند؟
راه‌های مختلفی برای سرعت بخشیدن به ریکاوری وجود دارد که به استراحت، استفاده از راه‌های درمانی و تغذیه مربوط می‌شود.
استفاده کنندگان مکمل‌ها دیر بچه‌دار می‌شوند!
دارو و مکمل در کشور ما آلوده، تاریخ گذشته و سودجویانه است و زمانی که این مکمل ها استفاده شود از آنجا که بسیاری مشتقات شیشه دارد در مدت یک ماه اعتیاد را به دنبال دارد.
تغذیه لیونل مسی چگونه است؟
متخصص تغذیه لیونل مسی توصیه‌هایی را به فوتبالیست‌های جوانی که دوست دارند مثل این بازیکن شوند، کرد.
اگر شما با پیدا کردن راه‌هایی برای موثر کردن تمرینتان آشنا هستید، پس احتمالا در مورد پوشاندن بدن با پلاستیک یا پوشیدن لباس‌های پلاسیکی هم شنیده‌اید. این رفتار، معمولا توسط افرادی به قصد اینکه کالری بیشتری بسوزانند سر می‌زند.
نقاط ضعف دارید؟ آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنید
۱ دیدگاه به اشتراک بگذارید! آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چطور در بعضی روزهای تمرین‌تان، بهتر هستید و در بقیه روزها عقب می‌مانید؟ شاید عضلات جذاب و فوق العاده‌ای دارید (قفسه سینه، شانه ها و بازوها) اما پشت شما ضعیف تر از آن چیزی است که باید باشد یا شاید بالا تنه‌تان مانند ناخن، محکم است اما پاهایتان نمی‌توانند آن را تحمل کنند.
رتباط سن با آسیب رباط صلیبی
بررسی‌ها نشان داده است ورزشکاران دبیرستانی که سن کمتری دارند بیشتر در معرض آسیب دیدگی‌ مجدد ACL هستند.
8 دقیقه ورزش و لاغری
اگر بگوییم که برای داشتن بدنی بهتر فقط 8 دقیقه ورزش کنید چه ؟ ارزشش را دارد ؟ ما فکر می کنیم خیلی . بنابراین با یک کارشناس در این مورد صحبت کردیم و به راز آن بیشتر پی بردیم .
چربی خوش‌ رنگ که شکم بزرگ شما را آب می‌کند!
به گفته محققان؛
وجود این چربی در بدن غالبا در افراد جوان و سالم یافت می‌گردد، باعث کالری سوزی و شکم بزرگ را آب می‌کند.
ورزش های ساده برای پیشگیری از درد ساق پا
ورزشکاران تمرین می کنند تا برای بهینه سازی عملکرد و کشش خود قدرت بدست بیاورند. اما در برابر صدمات ایمن نیستیم.

صفحه‌ها