استفاده کنندگان مکمل‌ها دیر بچه‌دار می‌شوند!
دارو و مکمل در کشور ما آلوده، تاریخ گذشته و سودجویانه است و زمانی که این مکمل ها استفاده شود از آنجا که بسیاری مشتقات شیشه دارد در مدت یک ماه اعتیاد را به دنبال دارد.
تغذیه لیونل مسی چگونه است؟
متخصص تغذیه لیونل مسی توصیه‌هایی را به فوتبالیست‌های جوانی که دوست دارند مثل این بازیکن شوند، کرد.
 آیا ورزش برای اشخاصی که کمبود وزن دارند خطرناک است؟
در دنیای رسانه‌ها، جایی که کاهش وزن، یعنی همه چیز، سخت است که باور کنیم بعضی‌ها هم نیازمند افزایش وزن هستند. ترکیبی از تمرین‌های ورزشی مناسب، و افزایش کالری صحیح، می‌تواند به شخصی که کمبود وزن دارد کمک کند تا به وزن سلامت برسد.
۱۰ تمرین برتر برای افزایش قد
افزایش قد به سن شخص بستگی دارد. تا ۱۸ سالگی صفحات رشد بدن باز هستند، بنابراین جوانان و افرادی که در ابتدای مرحله‌ی بزرگسالی قرار دارند، می‌توانند با انجام بعضی تمرینات که روی رشد عضلات بدن کار می‌کند، قدشان را افزایش دهند. در این مطلب، بعضی از تمریناتی که به افزایش قد کمک می‌کنند را برایتان بیان کرده‌ایم.
غواصی و کوهنوردی برای این افراد ممنوع!
صرع می‌توان در هر سنی رخ دهد اما شیوع این بیماری در دوران کودکی بالا است.
اگر شما با پیدا کردن راه‌هایی برای موثر کردن تمرینتان آشنا هستید، پس احتمالا در مورد پوشاندن بدن با پلاستیک یا پوشیدن لباس‌های پلاسیکی هم شنیده‌اید. این رفتار، معمولا توسط افرادی به قصد اینکه کالری بیشتری بسوزانند سر می‌زند.
اگر می خواهید خیلی سریع قوی شوید این تمرین 15 دقیقه ای را از دست ندهید
یکی از ورزش های فوق العاده تاثیر گذار، نوع ترکیبی با شدت بالا است. مثلا فرض کنید بین ورزش ناگهان بدون اینکه حتی فرصت کنید عرقتان را پاک کنید باید بپرید. این تمرین 15 دقیقه ای قرار است حسابی عرقتان را در بیاورد. در صورتی که بلند مدت استفاده شود شاهد خواهید بود که چگونه کاهش وزنتان سرعت می گیرد و قوای بدنی تان بالا می رود.
نقاط ضعف دارید؟ آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنید
۱ دیدگاه به اشتراک بگذارید! آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چطور در بعضی روزهای تمرین‌تان، بهتر هستید و در بقیه روزها عقب می‌مانید؟ شاید عضلات جذاب و فوق العاده‌ای دارید (قفسه سینه، شانه ها و بازوها) اما پشت شما ضعیف تر از آن چیزی است که باید باشد یا شاید بالا تنه‌تان مانند ناخن، محکم است اما پاهایتان نمی‌توانند آن را تحمل کنند.
رتباط سن با آسیب رباط صلیبی
بررسی‌ها نشان داده است ورزشکاران دبیرستانی که سن کمتری دارند بیشتر در معرض آسیب دیدگی‌ مجدد ACL هستند.
8 دقیقه ورزش و لاغری
اگر بگوییم که برای داشتن بدنی بهتر فقط 8 دقیقه ورزش کنید چه ؟ ارزشش را دارد ؟ ما فکر می کنیم خیلی . بنابراین با یک کارشناس در این مورد صحبت کردیم و به راز آن بیشتر پی بردیم .

صفحه‌ها