آسیب ورزشی آسیب‌های ورزشی متداول و چگونگی جلوگیری از آنها
انسان‌ها همیشه امیدوارند، حتی اگر بنظر برسد که چیزها مطابق میلشان پیش نخواهد رفت. وقتی بهار فرا می‌رسد، همه در شتابند که زودتر به آن عادات تناسب اندامی که شاید در طول زمستان کنار گذاشته بودند برگردند. بسیاری از آنها مستقیما یک نوع تمرین را شروع می‌کنند که احتمالا بدنشان قبلا انجام نداده یا آن را فراموش کرده است.
انتخاب پروتئین خوب در برابر پروتئین بد
امروزه یکی از بزرگترین موضوعات بحث انگیز مراکز تغذیه میزان مصرف گوشت هاست از یک طرف به دلیل اینکه گوشت دارای مقدار زیادی چربی و کلسترول است عامل سرطان و بیماریهای قلبی بوده و برای ما مناسب نیست.
سرکوب کننده‌های طبیعی اشتها
هنگامیکه به طور مداوم، هوس غذاهای شیرین، شور و لذیذ می‌کنید، نگه داشتن رژیم غذایی‌تان در مسیر درست به کاری دشوار تبدیل می‌گردد و وقتی شکم‌تان دائما غرغر می‌کند، نمی‌توانید کاری به جز خوردن بیشتر برای آن انجام دهید.
روش درمان افتادگی شانه
افتادگی شانه و درمان آن؛
اگر می خواهید شانه هایتان صاف و بدون خمیدگی باشد تمرین های بالا را انجام دهید و همیشه صاف بنشینید تا دچار افتادگی شانه و خمیدگی در ناحیه پشت نشوید.
۱۲ راه برای سوزاندن ۶۰۰ کالری در یک ساعت
پیروی از یک رژیم غذایی با ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ کالری در روز می‌تواند دشوار باشد، به خصوص برای کسانی از ما که برای فعال ماندن به مقدار زیادی غذا نیاز دارند. خوشبختانه، همیشه ورزشی وجود دارد تا به ما کمک کند کالری‌های اضافه‌ای که در طول روز خورده‌ایم را بسوزانیم.
عدم نوشیدن آب کافی یک از علائم ضعف سیستم دفاعی بدن است
یک کارشناس پرستاری گفت: عدم نوشیدن آب کافی یک از علائم ضعف سیستم دفاعی بدن است.
ویتامین A را از منابع رژیمی و گیاهی تامین کنید
ویتامین آ، نقشی مهم را در تقویت رشد استخوان ها، تکثیر سلول های بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به بینایی، در بدن ایفا می کند.
 بهترین مواد غذایی گیاهی چربی‌سوز
گیاهخواری از نظر کاهش وزن، مزایایی نسبت به گوشت خواری دارد. زیرا مواد غذایی گیاهی، سرشار از فیبر هستند، در حالیکه غذاهای حیوانی، فاقد فیبر می‌باشند.
پروتئین سویا یا وی؟ کدام یک بهتر است؟
آیا به دنبال بهترین پودر پروتئین هستید؟ بدون شک شما انواع مختلفی از پودرها را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و ممکن است ذهن‌تان در مورد گزینه های مختلف، دچار تردید شود. قبل از آنکه بترسید، وقت آن است که گزینه‌هایتان را محدود کنید.
این سه سبزی پرخاصیت چاق کننده اند
در بین سبزیجات لاغر کننده نیز تأکید روی بروکلی و کلم بروکسل گذاشته شد.

صفحه‌ها