تحریک مسیر های لنفاوی با ماساژ سبب بهبود تورم ، درد و تغذیه بافتهای موثر در ورزش خواهد شد.
آرتریت یا آرتروز باعث التهاب و درد مفاصل بدن می شود. برای کاهش این درد می توان تحت نظر پزشک از دارو، فیزیوتراپی، ورزش های خاص و حتی یک رژیم غذایی مناسب استفاده کرد.
اگر کسی احساس می کند به ماساژ نیازمند است حتما با پزشک مشورت نماید.
اسکی بازها چه غذاهایی می خورند؟
محبوب‌ترین ورزش زمستانی ریچ كیدز اسكی است اما گذشته از این موضوع یك بهانه دیگر هم برای دنبال كردن این ورزش وجود دارد؛ اسكی یك ورزش عالی برای سوزاندن كالری‌های اضافی بدن است.
خوردن میوه‏‌هایی مانند هندوانه، هلو، خیار و خربزه برای باز کردن روزه مناسب نیستند
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به توصيه‌هاي غذايي در ماه رمضان گفت: روزه به هیچ وجه نمی‌تواند عامل زخم معده باشد.
7 خطر استفاده از داروهای لاغری
فکر می کنید برای کاهش وزن باید از دارو استفاده کنید؟ هفت خطر استفاده از چنین داروهایی را برای شما خواهیم گفت تا بدانید پا در چه راهی می گذارید. این دلایل تقریبا در بین تمام این داروها مشترک است.
کمبود 7 ماده مغذی مهم در تغذیه شما
اگر چه بدن خود میتواند به کمک نور خورشید ویتامین دی تولید کند اما کارشناسان توصیه میکنند ویتامین دی را از منابع دیگر نیز دریافت کنیم.
خواص دانه انگور
Vitis vinifera هم چنین معروف به Vitis coignetiae دانه های میوه انگور، كه زمانی پس از آب گیری میوه دور ریخته می شدند، در حال حاضر منبع تهیه مكمل های غذایی هستند.
علاوه بر لذت بردن از رنگ های زیبای زرد و نارنجی در پاییز، از خواص سبزیجات و میوه های نارنجی هم غافل نشوید، نارنجی برای شما سلامتی به ارمغان می آورد!
بیماری های باشخصیت!
گاهی همین طور که مثلا یک صفت «برون گرایی» بهنجار دارد در شخصیت شکل می گیرد، یک صفت نابهنجار مثل «وابستگی بیش ازحد»، «خودشیفتگی» یا «آزارگری» هم ذره ذره در ما شکل می گیرد.
روزی 20 دقیقه برای شکم‌تان وقت بگذارید!
برای داشتن شکمی تخت تا حداقل 6 ماه بعد از تولد فرزندتان رژیم گرفتن را فراموش کنید.
خشک کردن لباس در داخل خانه خطرات جدی برای سلامتی دارد
پزشکان هشدار می دهند که خشک کردن لباس در داخل خانه می تواند خطر جدی برای افراد مبتلا به آسم یا افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، داشته باشد.
11ماده غذایی مخصوص ورزشکاران
استفاده از دانش تغذیه ورزشی برای افزایش عملکرد ورزشکاران، سرعت ریکاوری و عضله سازی بسیار مهم است و اگر این علم به درستی در کنار فعالیت ورزشی به کار گرفته نشود، می توان گفت فعالیت ورزشی شما بازدهی چشمگیری نخواهد داشت.
یوگا و مدیتیشن برای بیماران سرطان سینه مفید است
یوگا و مدیتیشن علاوه بر فواید روحی و ذهنی از نظر سلولی نیز برای افراد مبتلا به سرطان مفید هستند.

صفحه‌ها