از کجا بفهمیم کمبود ویتامین داریم؟
ویتامین B1 یا تیامین از آن دسته ویتامین هایی است که کمبود آن در بدن با نشانه های ظاهری در پوست همراه است. این ویتامین نقش بسیار مهمی در تولید انرژی ناشی از مصرف غذاها در بدن دارد. از دیگر علائم کمبود آن می توان به بی اشتهایی، کاهش وزن و علائم قلبی و عصبی اشاره کرد.
تردمیل دارید، این مطلب را از دست ندهید
هرگز با پاهای برهنه بر روی تردمیل پیاده روی نکرده و یا ندوید.
نوشابه های مغذی، ورزشی و انرژی زا
مصرف نوشیدنی ها تاثیرات بسیار زیادی بر روی عملکرد ورزشکاران دارد. طی تمرینات آب بدن فرد کم می شود. و در صورتی که میزان آب از دست رفته جبران نشود ، عملکرد بدن فرد دچار اختلالا می شود.
معجزه فوق العاده آب گرم و چند قطره لیمو ترش
بدون شک در مورد خواص لیموترش زیاد شنیده اید و احتمالاً دور و برتان افرادی هم هستند که می گویند صبح ها یک فنجان آب با چند قطره لیموترش می نوشند.
دوش گرفتن بعد از تمرین آری یا نه؟
زمان مناسب برای دوش گرفتن ورزشکاران ده دقیقه است .
این سه سبزی پرخاصیت چاق کننده اند
در بین سبزیجات لاغر کننده نیز تأکید روی بروکلی و کلم بروکسل گذاشته شد.
روال‌های تناسب اندام کدام یک از ۴ نوع روال تناسب اندام برای شما بهتر است؟
وقتی صحبت از شکل دادن به اندامت‌ان می‌شود، ۴ نوع روال تناسب اندام وجود دارد که باید در نظر بگیرید که هر یک، مزایا و معایب خودش را دارد. با جای دادن هر ۴ تمرین در برنامه تناسب اندام‌تان، می‌توانید مطمئن باشید که زودتر از قبل به اهداف تناسب اندام و کاهش وزن‌تان دست پیدا می‌کنید.
 ۶ ترفند برای کاهش وزن سریع
آیا شده تا بحال پس از یک دوره رژیم غذایی طولانی مدت، احساس شکست کنید؟ مثل اینکه یک چیزی درست از آب در نیامده. خب دوستان، هر وقت احساس کردید در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید، ترفندهای زیر را اجرا کنید تا سریع وزن کم کنید تا این حالت مأیوس کننده از بین برود.
اساس این رژیم بر این پایه است که به جای یک یا دو وعده از وعده های اصلی غذایی، از انواع شیک ها مصرف شود، تا در نتیجه از پرخوری جلوگیری کرده باشیم.
اگر می خواهید از ایجاد استرس در اطفالتان پیشگیری کنید آنان را به انجام این ورزش تشویق کنید.
اگر شخصی بتواند با تمرکز بیشتری بر روی کاری تمرکز کند از اعتمادبه‌نفس بیشتری برخوردار خواهد بود و محققان ثابت کرده‌اند که ورزش کردن یکی از راه‌های افزایش تمرکز شما بر روی امور محوله است.
دکتر فرشاد غزالیان، متخصص فیزیولوژی ورزشی به سلامانه در این باره می‌گوید: «ما برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید بدانیم که فاکتورهای موثر بر آمادگی جسمانی، چه فاکتورهایی هستند؟ برخی از این فاکتورها، وابسته به سلامت هستند و استقامت عضلات، یکی از این عوامل وابسته محسوب می‌شود.»
چگونه به تنبلی خود غلبه کنیم ؟!
اگر احساس می‌کنید در گروه افراد تنبل قرار دارید و به دنبال راه فراری از این وضعیت هستید در این مقاله توضیحات ساده‌ای برای شما آمده است.
یک کارشناس پرستاری گفت: عدم نوشیدن آب کافی یک از علائم ضعف سیستم دفاعی بدن است.
سن بدن (سن فیتنس) شما چند سال است؟
در یک تحقیق که در سال 2012 منتشر گردیده دکتر سیموئز و همکارانشان وضعیت بدنی افراد را به صورت غیر مستقیم و از طریق یک پرسشنامه مورد ارزیابی قرار دادند.

صفحه‌ها