همراه اول
15. اسفند 1401 - 9:52   |   کد مطلب: 35132
رئیس هیات کشتی همدان با بیان اینکه آخرین روزهای مسئولیت در این هیات را سپری می کند گفت: بدون ریالی بدهی هیات را تحویل می دهیم و این چهار سال را بدون بدهی سپری کردیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا یاری عصر یکشنبه ۱۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران و ورزشی نویسان، با تاکید بر اینکه قصد ادامه فعالیت در سکان ریاست کشتی همدان را ندارم، اظهار کرد: به علت مسائل شخصی دیگر قصد ادامه فعالیت در کشتی را ندارم و به همین علت در مجمع انتخاباتی ایم هیأت ثبت نام نکردم.

وی افزود: باید مسئولیت را به افراد تازه نفس ورزش واگذار کنیم و هیأت ما طی این چهار سال جهت پیشرفت و روشن کردن چراغ کشتی همدان که مدتی تبدیل به ویرانه شده بود، از تمام توان مایه گذاشت و زیرساخت‌های رشد و توسعه را برای سال‌های آینده فراهم ساختیم.

یاری تصریح کرد: واقعا دست کشتی همدان در ابتدای ورودم به سکان ریاست این هیأت خیلی خالی بود و هیج ذخیره مالی وجود نداشت و هیچ ظرفیتی در کشتی پایه نداشتیم و کشتی‌گیر مطرحی جز "امیرسیف فیض‌اللهی" در کشتی همدان باقی نمانده بود و به طور کلی کشتی استان در آن سال‌ها پس از درخشش کشتی‌گیران مطرح و گذشته خود در دهه هشتاد در مرز نابودی قرار گرفته بود.

رئیس هیأت کشتی استان همدان ادامه داد: تقویم کشتی همدان در دو سال اول هیچ جای خالی نداشت و بسیار شلوغ بود و در ادامه کرونا حجم فعالیت‌های ما را کاهش داد.

وی اضافه کرد: در سالی که گذشت بر روی کشتی ملایر، نهاوند و همدان کار کردیم و به صورت گلخانه‌ای به آن‌ها توجه کردیم و امروز می‌توانیم ادعا کنیم پشتوانه‌ای بسیار خوب و در حد ۷۰ نفر کشتی‌گیر توانمند در تمام رده‌ها و وزن‌ها برای کشتی همدان فراهم کردیم و زیرساخت رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان فراهم شده در صورتی که در ابتدای ورودمان دیگر هیچ استعداد و کشتی‌گیری برای شکوفایی باقی نمانده بود.

یاری خاطرنشان کرد: در سال اولی که مسابقات استانی برگزار کردیم، نفر اول به راحتی و عین آب خوردن بااختلاف حریفان خود را می برد و قهرمان می شد اما الان رقابت‌ها نفس گیر و حساس شده و مشخص نیست جه کسی بتواند قهرمان شود.

وی بیان کرد: تیم جوانان خوبی به تهران فرستادیم و با وجود اینکه نتوانستند مقامی در شأن همدان به دست بیاورند، به شما این اطمینان را می‌دهم همین افراد بتوانند در آینده مقام‌های بالایی کسب کنند و ملی پوش شوند و تجربه خوبی در این مسابقات کسب کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار