همراه اول
18. اسفند 1401 - 12:14   |   کد مطلب: 35136
همدانی‌ها به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر اینلاین هاکی کشور، حضور طوفانی در فصل جدید این مسابقات داشته‌اند و نیمی از راه را با قهرمانی سپری کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،همدان قهرمان نیم فصل لیگ برتر اینلاین هاکی کشور شد همدانی‌ها به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر اینلاین هاکی کشور، حضور طوفانی در فصل جدید این مسابقات داشته‌اند و نیمی از راه را با قهرمانی سپری کرده‌اند.

مرحله دوم و نیم فصل پانزدهمین دوره لیگ برتر اسکیت هاکی (اینلاین) کشور در حالی به مدت ۲ روز به میزبانی آکادمی انقلاب تهران برگزار شد که تیم سامان گستر همدان از حریفان خود عبور کرد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد.

آن‌ها در بازی مرحله پایانی نیم فصل اول ابتدا تیم‌ام دات ار را سه بر دو شکست دادند، سپس مقابل پوریای ولی ۶ بر سه به پیروزی دست یافتند.

نماینده همدان در ادامه این مسابقات با نتیجه پرگل پانزده بر صفر آینده سازان انقلاب را بردند وهمچنین با نتیجه ۵ بر یک فیشرو سی سی‌ام را از پیش رو برداشتند.

شکست ۴ بر ۲ پارمیس نیز به رکورد بازی‌های بدون شکست خود در نیم فصل اول دست یافتند. همدان قهرمان نیم فصل لیگ برتر اینلاین هاکی کشور شد 

سرآمد کشور هستیم

رییس هیات اسکیت استان همدان در این باره گفت: رشته اسکیت هاکی (اینلاین هاکی) این استان سرآمد کشور است و در ۲ فصل گذشته لیگ برتر توانستیم با اقتدار قهرمان شویم.

مهدی مجیدی افزود: فصل گذشته با هدف قهرمانی در مسابقات حاضر شدیم و این افتخار ارزنده ثمره تلاش و همدلی بازیکنان بومی اسکیت هاکی همدان بود و امسال نیز این روند را ادامه می‌دهیم.

وی بیان کرد: به طور قطع قهرمانی در فصل قبل مسابقات مسوولیت اعضای تیم را برای فصل جدید سنگین کرده است و باید از این عنوان دفاع کنند. به طور قطع قهرمانی در فصل قبل مسابقات مسوولیت اعضای تیم را برای فصل جدید سنگین کرده است و باید از این عنوان دفاع کنند.

مجیدی با اشاره به اینکه ورزش اسکیت همدان در رشته‌های مختلف توانسته مسیر حضور موفق در میادین ملی و بین المللی را کسب کند، خاطرنشان کرد: این مسیر افتخارآفرینی با برنامه ریزی هدفمند و تلاش ارکان مختلف هیات به خصوص زحمات مربیان به ثمر رسیده است.

وی اضافه کرد: اسکیت توانسته به عنوان ورزش مهیج و جذاب در بین رده‌های سنی مختلف جایگاه مطلوبی را به خود اختصاصی دهد و هم اکنون در تمامی رده‌ها در بخش دختران و پسران شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران هستیم.

مجیدی بیان کرد: مربیان در ترویج آموزش‌های همگانی ورزش اسکیت نقش موثری را ایفا کردند و امسال نیز برنامه‌های آموزشی هیات به خوبی انجام شده به طوریکه هم اکنون مدارس اسکیت در سطح شهرستان‌ها فعال است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار