همراه اول
15. اسفند 1401 - 13:12   |   کد مطلب: 35133
معاون ورزش باشگاه شهرداری گفت: تمام تلاش ما تهیه زیر ساخت و وسایل مورد نیاز تیم ها بوده است و تمام معوقات پرداخت شده و 5 میلیارد مطالبات آکادمی و معوقات قراردادها پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،شریفی معاون‌ ورزش باشگاه شهرداری همدان در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت معاونت ورزش باشگاه شهرداری را بر عهده گرفتیم سعی شده زیر ساخت ها و اماکن گسترش پیدا کند، اجرای زمین چمن که با کمک همگی تواستیم زمین تمرین را برای همدان و همه شهرستانها مهیا کنیم که جا دارد از هیات فوتبال قدردانی کنیم.

 

وی افزود: باشگاه بدنسازی یکی از سالن های هم سطح کشوری داریم و جزو بهترین ها می تواند باشد که در بحث آکادمی های ورزشی کمک فراوانی می کند، مجموعه استخر تاسیسات زیر بنایی همگی مستهلک شده بود که مجددا بازسازی و تغییرات اساسی داده شد.

 

شریفی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی مهمترین فعالیتش به بحث فوتبال برمی گردد و اهم تیم داری که لیگ یک وجوانان نوجوانان و نونهالان انجام می شود.

 

وی گفت: در اعزام تیم ها در حد توان کمک کردیم و در آکادمی ما مدرسه فوتبال بی شاز 1000نفرمشغول این مدرسه هستند و تیم جوانان تا یک قدمی صعود پیش رفت.

 

شریفی با بیان اینکه نوجوانان در لیگ مناطق کشوری هستند و رده امید هم تیم داری می کنیم افزود: تیم بزرگسالان در شرایط اقتصادی فعلی بسیار بالاست و هر و روز درگیر مشکلات مالی هستیم اما خوشبختانه توانستیم کمک کنیم علیرغم اینکه نتایج خوبی هم گرفته نشد.

 

وی تاکید کرد: از همه جامعه ورزش بابت نتایج حاصل شده عذرخواهی می کنیم در 6 بازی اخیر یک برد رو 5 باخت را رقم زدیم و در جلسه ای که از کادر فنی تویحات خواستیم و به نظر می رسد که به بن بست فنی نخوردیم و ده بازی را پیش رو داریم.

 

معاون ورزش باشگاه شهرداری گفت: تمام تلاش ما تهیه زیر ساخت و وسایل مورد نیاز تیم ها بوده است و تمام معوقات پرداخت شده و 5 میلیارد مطالبات آکادمی و معوقات قراردادها پرداخت شده است.

 

وی افزود: اولین باشگاهی هستیم که باشگاه اختصاصی داریم و این تیم را نباید با تیم های متمول جدول مقایسه کرد. شریفی گفت: تیم شهرداری را برای یک برنامه 5 ساله بستیم مدیریت و سیستم اداری در کنار نیمکت است تا وحدت و همدلی ایجاد شود.

 

وی افزود: نتایج رضایت بخش جامعه ورزش نیست اما باید بدانیم حمایت مجموعه ما تمام و کمال است.

 

عدم کسب نتایج بهتر، تغییرات را در پی خواهد داشت

 

معاون‌ ورزش باشگاه شهرداری همدان گفت: همچنان حمایت ها ادامه دارد تا دو بازی پیش رو با خوشه طلایی و چوکای تالش که بسیار حساس است حداقل باید 4 امتیاز را کسب کنیم و اگر اتفاق نیفتد تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار