همراه اول
22. فروردين 1402 - 8:09   |   کد مطلب: 35141
رئیس هیات تیراندازی استان به همراه جمعی از اعضای هیات با حضور در اسدآباد در جریان آخرین اقدامات و مشکلات تیراندازان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سیدرضا موسوی در نشست با اعضای هیات تیراندازی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این شهرستان پتانسیل بالایی دارد و نگاه ما به تیراندازی اسدآباد ویژه و حمایتی است.

وی عنوان کرد: خوشحالیم که بعد از روی کار آمدن در این هیات و ابلاغ رسمی فدراسیون، نخستین جلسه و بازدید شهرستانی تیم جدید هیات در اسدآباد رقم خورده و این خود بیانگر آن است که این شهرستان جایگاه خاصی در تیراندازی دارد.

رئیس هیات تیراندازی با بیان اینکه تا امروز اقدامات خوبی با تلاش اعضای هیات انجام داده‌ایم، عنوان کرد: در دیدار اخیر با سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی رایزنی‌های مثبتی انجام دادیم و در همان جلسه پیرامون اسدآباد و ظرفیت بالای این شهرستان هم نکاتی مطرح شد.

موسوی با اشاره به اینکه اسدآباد را ویژه خواهیم دید و از هیچ تلاشی برای پویایی بیشتر تیراندازی در این خطه دریغ نخواهیم کرد، افزود: البته علاوه بر پیگیری ما، نیاز است مجموعه شهرستان به‌خصوص فرمانداری، اداره ورزش اسدآباد و اعضای هیات تلاش و پیگیری خود برای هرچه بهتر شدن روند کار را انجام دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: در حوزه تسهیلات مالی برای خرید سلاح مذاکراتی با بانک‌ها انجام داده‌ایم و قول داده‌اند به محض ابلاغ بخش‌نامه‌های سال جدید، وام در اختیار ورزشکاران قرار دهند. موضوعی که برای ورزشکاران شهرستانی هم قابل پیگیری و اجرا خواهد بود.

گفتنی است؛ رئیس هیات را در این سفر شهرستانی منیژه کاظمی نایب رئیس، صالح فریدی دبیر و حامد صیفی مدیر روابط عمومی هیات همراهی کردند. حسین شرکایی فرماندار شهرستان اسدآباد، مهدی صمدپناهی رئیس ورزش و جوانان شهرستان، علی‌اکبر سیفی‌عارف رئیس هیات تیراندازی اسدآباد و جمعی از مسئولان این شهرستان در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه کاظمی و فریدی به واسطه تجربیات چندین ساله در تیراندازی، به بیان دیدگاه‌های فنی و تخصصی خود پرداختند. واگذاری سلاح، برگزاری دوره‌های مربی‌گری و داوری، اعطای میزبانی مسابقات استانی به اسدآباد و ... از جمله وعده‌های هیات استان به اسدآبادی‌ها در این نشست بود. ضمن اینکه مقرر شد فرمانداری شهرستان اسدآباد و اداره ورزش هم حمایت لازم از تیراندازی را داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار