همراه اول
1. ارديبهشت 1402 - 13:03   |   کد مطلب: 35142
اولین نشست و جلسه هماهنگی مسئولان پانکریشن استان همدان با حضور ریاست این کمیته و مسئولان هیئت انجمن های رزمی استان و ابلاغ دستورالعمل های این رشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اولین نشست و جلسه هماهنگی مسئولان پانکریشن استان همدان با حضور ریاست این کمیته و مسئولان هیئت انجمن های رزمی استان و ابلاغ دستورالعمل های این رشته برگزار شد.

 

سعید نیاززاده" رئیس هیأت ورزش های رزمی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص گسترش این ورزش اظهارکرد:اهداف بسیار مهمی در چشم انداز کوتاه مدت رشته محبوب پانکریشن در سطح استان همدان برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به برخی برنامه های مهم در چشم انداز اولیه این رشته در همدان افزود:مشخص کردن اعضای کمیته ها و برگزاری استاژ و دوره های مربیگری و داوری و ابلاغ دستورالعمل و اساس نامه فدراسیون ورزشی به کمیته ها حائز اهمیت است.

 

نیاززاده گسترش و فعال کردن پانکریشن در همدان را اصلی ترین هدف این رشته عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق این هدف فعال کردن کمیته های شهرستانی از اولویت های بسیار مهم خواهد بود.

 

وی تحقق فعال شدن هئیت های شهرستانی را در گرو برنامه ریزی مدون مسئولین پانکریشن استان دانست و افزود: از جمله اقدامات مهم در راستای تحقق این برنامه برگزاری دوره های اخذ کمربند و مسابقات انتخابی در شهرستان ها و سطح استان  و تشکیل تیم قوی استانی در این رشته است.

 

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان همدان در انتها خاطر نشان کرد: از برنامه های بعدی پانکریشن میتوان به تنظیم آیین نامه داخلی پانکریشن و تلفیق قوانین هیئت رزمی استان اشاره نمود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار