همراه اول
18. اسفند 1401 - 12:15   |   کد مطلب: 35137
تیم هدف همدان با سرمربیگری محمدرضا مهاجری توانست عنوان قهرمانی فوتسال پیشکسوتان جام فجر شهدای روستای سولان را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،تیم هدف همدان قهرمان فوتسال پیشکسوتان جام فجر شهدای سولان تیم هدف همدان با سرمربیگری محمدرضا مهاجری توانست عنوان قهرمانی فوتسال پیشکسوتان جام فجر شهدای روستای سولان را کسب کند.

مسابقات فوتسال جام فجر روستای سولان همه ساله برگزار می شود و یکی از رویدادهای مهم ورزشی در سطح استان همدان به شمار می رود که از سابقه درخشان برخوردار است. پیشکسوتان مطرح فوتبال و فوتسال همدان که اغلب سابقه حضور در میادین کشوری را دارند در قالب تیم های باشگاهی و دستجان آزاد در این رویداد شرکت می کنند.

این رقابت ها امسال نیز با حضور تیم های هدف، خورشیدالوند، شهیدشمسی پور، یاران هگمتانه، دوستان سولان، اتحادوفرجین و طوفان الوند درسالن شهدای سولان برگزار شد. در فینال این مسابقات تیم هدف موفق شد در بازی جذاب و دیدنی که در حضور پرشمار تماشاگران انجام گرفت، یک بر صفر خورشید الوند را شکست بدهد و جام قهرمانی را تصاحب کند. همچنین خورشید الوند عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم شهید شمسی پور بر سکوی سوم قرار گرفت.

مهدی ترنجی، علی مولایی، جمال عبادی، اکبرجهانگیری، منوچهرصامتی، رضا گمار، مجید مددی، فرهاد فاروقی، حمید نادری و پیمان ابراهیمی ترکیب تیم هدف همدان در این دوره از مسابقات بودند. همچنین احد شکرانه به عنوان سرپرست و محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم بود.

مهاجری در سال های گذشته با تشکیل تیم هدف در رده های سنی مختلف به عنوان های مختلف قهرمانی دست یافته و بازیکنان تیمش تماما از سطح محله های شهر همدان هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار