همراه اول
15. مرداد 1394 - 11:35   |   کد مطلب: 24550
مسابقات بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
صعود دختران کرمانشاه با شکست بروجردی ها
صعود دختران کرمانشاه با شکست بروجردی ها
مسابقه مرحله حذفی رقابت‌های بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان با پیروزی کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده است با مشخص شدن آخرین تیم مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.

در این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌‌جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه به نام گروه «د» سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در آخرین مسابقه این مرحله تیم‌های بروجرد و کرمانشاه به قضاوت بنفشه بجنوردی، شیوا قربانی و نسرین بیات به میدان رفتند که در نهایت تیم کرمانشاه ضمن شکست حریف به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد.

در این مسابقه بروجردی‌ها در کوارتر نخست، بازی بهتری را ارائه کردند و با حساب 15 بر 14 به برتری رسیدند اما در سه کوارتر پایانی موتور کرمانشاه‌ روشن شد و با نتایج 10 بر هشت، 14 بر چهار و 15 بر 9 پیروز میدان شد.

در نهایت و با اختلاف 17 امتیاز تیم کرمانشاه با نتیجه 53 بر 36 برابر حریف به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات، در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار