همراه اول
4. آبان 1394 - 8:34   |   کد مطلب: 25448
شرایط خاص پیش روی مدیرعامل پاس
حسن عزیزی بواسطه اینکه استاندار همدان از وی خواست به کمک تیمش بیاید، پذیرفت راهی پاس شود.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیرعامل پاسی ها هرگز تصور این را نداشت که مشکلات پاس بیش از عدم نتیجه گیری و قعرنشینی این تیم باشد.
عزیزی با کوله باری از تجربه گرانبها در عرصه مدیریت و فوتبال حرفه ای به تیمی آمد که مشکلاتش قارچ گونه به همه بخش ها سرایت کرده و فراتر از عدم نتیجه گیری این تیم است.
تیمی که بی اعتمادی در آن موج می زند و بحرانی ترین اوضاع را پیش روی حسن عزیزی گذاشته است.
هر چند سوابق مدیرعامل پاسی ها نشان می دهد که وی تبحر خاصی در مدیریت بحران دارد و شبانه روز در حال تدوین استراتژی جدید برای بهبودی شرایط تیمش است. تیمی که ضعف مدیریت گذشته سبب بدهی های سرسام آور شده و ضعف نظارت باعث شده تا مدیریت جدید چالش های متعدد را پیش رویش ببیند.
با این حال حسن عزیزی در مقابل مشکلات صبوری به خرج داده و تاکنون واکنشی نسبت به اشتباهات گذشتگان نشان نداده و در مقابل، می کوشد تا راهکارهای لازم را مورد بررسی قرار داده و بهترین تصمیم را در این شرایط بحرانی اتخاذ کند.
رویکرد وی نسبت به مشکلات پاس هرگز سطحی و گذری نبوده بلکه با طبقه بندی آنها می کوشد تا حدتوان نسبت به کاهش و رفع آن اقدام کند.
* همفکری نقطه قوت عزیزی
مدیرعامل پاس هرگز با خرد فردی تصمیم گیری نمی کند بلکه تمایل زیادی به همفکری و تصمیم گیری براساس خرد جمعی دارد.
درهای اتاق عزیزی بر روی همگان باز است و همواره از طرح ها و پیشنهادهایی که بتواند به شرایط تیم کمک کنند، استقبال می کند.
این همفکری بدون تردید به وی کمک می کند تا در تصمیم گیری هایش بهتر عمل کند و راه حل مفید را انتخاب کند.
نقطه قوت او تجربه، مهارت و دانش علمی و تجربی در فوتبال حرفه ای است. سال ها مدیرعاملی فوتبال و مدیریت در عرصه های مختلف ورزشی، ساختاری هوشمندانه در افکار وی ایجاد کرده است تا بتواند حتی در شرایط بحرانی بهترین تصمیم را بگیرد.
شاید همین مزیت باعث شده تا هیات مدیره اعتماد لازم را به وی داشته باشد و در جلسات فی مابین مجذوب دیدگاه ها و طرح های وی باشند.
عزیزی انتقادها را همواره می پذیرد و هرگز نسبت به سختی ها و چالش های پیش رو بی انگیزه نشده و سعی می کند فضای محیط کارش نیز مطابق با استراتژی که خودش تدوین کرده در مسیری آرام و بدون حاشیه پیش برود.
* شرایط خاص پیش روی مدیرعامل پاس
با تمام این تفاسیر شرایط خاص پیش روی مدیرعامل پاس است. وی قدم به تیمی گذاشته که ویترینش مملو از افتخارات است اما ماهیت موجود تیمی ضعیف و بی برنامه را نشان می دهد. مسوولیت او در پاس بسان عوض کردن آب دریاست. او در دریایی از آلودگی های فوتبالی قرار گرفته و حالا می بایست آلودگی را از این دریا زدوده و پاکش کند.
فوتبال پاکی که او یکی از بانیان واقعی اش در فوتبال ایران بوده و در آلومینیوم هرمزگان نیز به همین این نیت ماندگار از او به نیکی یاد می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار