همراه اول
30. آبان 1394 - 10:22   |   کد مطلب: 25697
این روزها باشگاه پاس همدان روزهای پر التهابی را سپری می کند تا جایی که مدیران برای یک دیگر خط و نشان هایی از جنس جنگی تمام عیار ترسیم می کنند.

 

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ قراردادهایی در تیم پاس بسته شده است که از این قراردادها بوی خوشی به مشام نمی رسد؛ تا جایی که ورزشی های همدان را بسیار نگران و خشمگین کرده است.

قراردادی برای تنها سه بازی آن هم با لیدری که از هر نظر دارای مشکل بوده و خیلی از اطرافیان وی حاضر به شهادت علیه او هستند جای تاسف و سوال دارد؟؟؟

از بازیکن گرفته تا لیدرهای تیم پاس همدان همه و همه گویا تنها برای پر کردن جیب خود به این باشگاه آمده اند و قصد رفتن از پای سفره ی چرب این تیم را ندارند.

لیدر تیم پاس همدان که گفته می شود دارای مدرک ابتدایی است قراردادی میلیونی را با این تیم به امضا رسانده است که این امر تعجب همگان را برانگیخته است.

تیمی که لیدرهای آن با عشق و علاقه ی خاص خود حتی بدون پول نیز حاضراند تیم محبوبشان را تشویق کنند، با امضای قراردادی این چنینی مطالبه گری های خود را از مسئولین ورزش استان افزایش داده اند.

 جلیل الماسی که این روزها برخی وی را به عنوان لیدر تیم پاس می شناسند خبرسازترین چهره این روزهای ورزش استان شده است.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که جناب آقای عزیزی با وجود این همه درایت و سابقه مدیریتی خوب چرا تن به امضای قرارداد آن هم با این شخص و با این مبلغ داده است؟

باید منتظر بود تا واکنش حسن عزیزی به امضای قراردادی که معادل حقوق ده ماه یک کارمند رسمی تحصیل کرده در ادارات دولتی است را ببینیم.

واکنشی که می تواند بسیار سخت و خشن باشد...

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار