همراه اول
26. بهمن 1394 - 12:17   |   کد مطلب: 26186
 نخستین دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی استان برگزار شد
نخستین دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی روابط عمومی هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان صبح امروز با تدریس فریدونی از اساتید دانشگاه علمی و کاربردی همدان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ نخستین دوره کارگاه آموزشی خبر نویسی صبح امروز با حضور مسئولین روابط عمومی های هیئتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان همدان ، در محل تالار اجتماعات ورزشگاه قدس همدان برگزار شد.

این کارگاه توسط فریدونی از مدرسین خبرنگاری ، با حضور بیش از 47 نفر از مسئولین روابط عمومی های هیئتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان همدان برگزار شد. 

حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری این کلاس آموزشی به نقش مهم و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان به دنبال این است که بیشترین پیوند را با رسانه ها داشته باشد چرا که ماهیت کار روابط عمومی چیزی جز ارتباط با محیط پیرامون و مجموعه ی خود نیست.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گفت: 47 هیئت ورزشی استان باید دارای مدیر روابط عمومی باشند و از این پس مسئولیت اخبار ارسالی در سایت اداره کل بر عهده هیات های ورزشی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما اجرای سیاست این اداره کل بر مبنای تعالی ورزش استان همدان و تجلی ورزش استان است که شعار اصلی و محوری ورزش و جوانان استان همدان خواهد بود.

چاروسایی افزود: شفاف سازی باید مبنای کار روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان باشد و روابط عمومی ها به دنبال بر طرف کردن نقاط ضعف خود باشند.
گفتنی است در این دوره سرفصل هایی از جمله؛خبر و انواع آن، قالب های خبری، ارزش ها و عناصر خبری، سبک های خبرنویسی، جایگاه خبر، رسانه و مردم، ظرفیت سازی رسانه ای، ضرورت ها، باید و نبایدهای کاری در ارتباط با رسانه ها، محورهای کاری روابط عمومی، نحوه خبرنویسی در حوزه ورزش و جوانان،عکاسی و نقش آن در ماندگاری خبر، تحلیل عکس های خبری و چارچوب های کاری یک عکاسی خبری توسط فریدونی از اساتید دانشگاه علمی کاربردی همدان تدریس شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار