همراه اول
22. تير 1395 - 13:40   |   کد مطلب: 27598
در «مراسم بزرگ روز پهلوانی در ورزش» در همدان صورت می‌گیرد:
رونمایی از مدال‌های اهدایی ورزشکاران به خانواده شهدا
رونمایی از مدال‌های اهدایی ورزشکاران به خانواده شهدا
مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران همدان از رونمایی از مدال‌های اهدایی ورزشکاران به خانواده شهدا خبر داد و گفت: در حاشیه «مراسم بزرگ روز پهلوانی در ورزش» از مدال‌های اهدایی به خانواده شهدا در غرفه ثابت باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

مهدی بابایی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های روز بسیج ورزشکاران ‌اظهار کرد: حلقه سرمربیان بسیج ورزشکاران نیمه غربی کشور 26 و 27 مرداد ماه در همدان برگزار خواهد شد و دومین برنامه و ختم جلسه مربیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خواهد بود.

وی به دیدار جامعه بسیج ورزشکاران با خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: بعد از ظهر یکشنبه 27 مردادماه جمعی از بسیج ورزشکاران با پیشکسوت ورزشی استان حاج حیدر یزدانی پدر شهید یزدانی و خانواده شهید شمسی‌پور دیدار می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران همدان بیان کرد: عصر یکشنبه 27 مردادماه نشست ورزشکاران در خانه جودو شهرستان بهار با حضور سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: صبح روز دوشنبه 28 مردادماه سرکشی از کانون‌های شهرستان‌ها با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و رئیس سازمان تربیت بدنی بسیج کشور انجام می‌شود.

بابایی‌فر با بیان اینکه «مراسم بزرگ روز پهلوانی در ورزش» شامگاه دوشنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار ‌می‌شود،‌ تصریح کرد: این مراسم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، هیأت‌های ورزشی و باغ موزه دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

این مسؤول افزود: حجت الاسلام میرباقری استاد شجره طیبه صالحین بسیج ورزشکاران سخنران ویژه مراسم بزرگ روز پهلوانی در ورزش» است که مراسم نیز بعد از برگزاری نماز مغرب و عشا با اجرای ورزش باستانی و رزمی برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران همدان اظهار کرد: در حاشیه «مراسم بزرگ روز پهلوانی در ورزش» از مدال‌های اهدایی به خانواده شهدا رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به جمع‎آوری 6 مدال اهدایی به خانواده شهدا، یادآور شد: این مدال‌ها در «مراسم بزرگ روز پهلوانی در ورزش» در یک غرفه ثابت در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شوند.

بابایی‌فر خاطرنشان کرد: سه شنبه 29 مردادماه نیز کارگاه «اخلاق در ورزش» با حضور معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و یا مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی به بازدید از مناطق عملیاتی بسیج ورزشکاران اشاره کرد و گفت: آخرین بازدید با حضور بیش از 200 ورزشکار بسیجی از منطقه غرب برگزار شد و در صورت تأمین بودجه بازدیدی نیز به مناسبت عاشورا از مناطق عملیاتی جنوب و فکه تدارک دیده خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار