همراه اول
23. مرداد 1395 - 11:08   |   کد مطلب: 27920
میزبانی مسابقات ورزشی دانشجویی به استان‌های محروم هم داده شود
سرپرست کاروان ورزشی یزد گفت: مسؤولان دانشگاه آزاد بهتر است میزبانی مسابقات ورزشی دانشجویی را به استان‌های محروم هم بدهند.

به گزارش همدان ورزش؛ محمد نیکوکار صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در جمع خبرنگاران ورزشی با اشاره به جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد اظهار کرد: نکته مثبت برگزاری این مسابقات، بعد همگانی آن است.

وی با بیان اینکه در این مسابقات به هیچ عنوان بحث قهرمانی مطرح نیست، گفت: کسانی که در این مسابقات حضور دارند ورزشکار حرفه‌ای نیستند.

سرپرست کاروان ورزشی دانشگاه آزاد یزد ادامه داد: این مسئله که باعث شده تا جذابیت و فرح‌بخشی خاصی به این مسابقات داده و رقابت‏‎ها نیز با هیجان بیشتری دنبال شود.

وی با بیان اینکه در ورزش همگانی بحث کیفیت چندان مطرح نیست و مهم کمیت است، افزود: به همین علت باید تعداد تیم‎های واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور در این جشنواره افزایش پیدا کند.

نیکوکار با اشاره به اینکه باید تعداد بازیکنان تیم‌ها از 12 نفر به حداقل 16 نفر افزایش پیدا کند، به ارزیابی عملکرد تیم دانشگاه آزاد واحد یزد پرداخت و گفت: اعضای تیم یزد در رشته طناب‌کشی چهارم شدند؛ اما در مسابقات فوتبال و بسکتبال نتوانستیم نتیجه‌ درخور را کسب کنیم که امیدواریم در رشته‌های باقیمانده این مشکل را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره نکات مثبت زیادی دارد و باعث تقویت روحیه دانشجویان می‌شود.

سرپرست کاروان ورزشی یزد با پیشنهاد به مسؤولان برگزارکننده این جشنواره گفت: باید میزبانی این مسابقات به سمتی حرکت کند که در استان‌های محروم کشور شاهد برگزاری این مسابقات باشیم و نشاط و شادابی در این استان‌ها نیز ایجاد شود.

وی بیان کرد: استان‌هایی نظیر سیستان و بلوچستان، هرمزگان، سنندج و سایر استان‌های محروم نیز باید از این امکان دانشگاه آزاد استفاده کنند.

نیکوکار با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: این دانشگاه برای برگزاری این مسابقات، با توجه به اینکه نخستین دوره آن است سنگ تمام گذاشته و امکانات خوبی را در اختیار تیم‌ها قرار داده است.

وی ادامه داد: از مسؤولان دانشگاه آزاد همدان و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بابت این زحمات قدردانی می‎کنم.

 جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار