همراه اول
27. مهر 1395 - 8:46   |   کد مطلب: 28632
وداع به وقت محرم/ خداحافظ امپراطور جام‌ها + تصاویر
عناوين صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (سه‌شنبه) 27 مهر را می‌توانيد در همدان ورزش مشاهده كنيد.

«به زور ماندن خوب نیست» نقل قولی از محرم نویدکیا است که همشهری ورزشی به عنوان یکی از تیترهای صفحه نخست شماره امروز خود برگزیده است. این روزنامه همچنین به ماجرای حضور دروازه‌بان پرسپولیس و پیشکسوت استقلال در فرهنگسرای فرهنگ و رسانه پرداخته است.
روزنامه گل به بهانه عمل جراحی کیمیا علیزاده به سراغ این ستاره تکواندو ایران رفته و حرف‌های جالب او را روی جلد برده است. جواب برانکو به مصاحبه مهدی طارمی هم تیتر یک این روزنامه است.
ایران ورزشی مدعی شده «بختیار رحمانی در آستانه جدایی از استقلال» قرار دارد و انتخاب مجتبی حسینی به سرمربیگری ذوب‌آهن نیز در میان تیترهای 90 به چشم می‌خورد.
واکنش سرمربی پرسپولیس به دخالت مهدی طارمی در مسائل فنی این تیم در خبر ورزشی هم آمده و شوت علاوه بر تیتر «بوقچی‌های پولکی!» در وصف شرایط لیدرهای فوتبال، رسوایی یکی از کاندیداهای انتخابات یک فدراسیون را هم زیر ذره‌بین برده است.
«وداع به وقت محرم!» در مورد خداحافظی نویدکیا روی جلد هدف رفته و صدای سپاهان هم علاوه بر عنوان «خداحافظ امپراطور جام‌ها»، تمام تیترهای خود را به وداع کاپیتان این تیم اختصاص داده است.
روزنامه پیروزی برانکو را چهارمین مربی برتر تاریخ پرسپولیس دانسته و استقلال جوان هم بار دیگر شکست پرسپولیس مقابل قشقایی را دستمایه حمله به رقیب سنتی قرار داده است.


 

دیدگاه شما

آخرین اخبار