همراه اول
13. ارديبهشت 1396 - 10:51   |   کد مطلب: 31142
اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان و یادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و معلونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در نگارخانه نگار نو برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،همزمان با هفته اسناد ملی و میراث مکتوب اولین نمایشگاه تاریخ ورزش در همدان با نگاهی به پیشینه تاریخی ورزش در همدان و یادی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و معلونت اجتماعی فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در نگارخانه نگار نو برگزار می شود .

 

همچنین به همین مناسبت دومین نمایشگاه عقدنامه ها و اسناد ازدواج مربوط به دو صده اخیر در نگارخانه نگاه نو وابسته به معاونت اجتماعی و فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان واقع در اعتمادیه پارک پرواز برگزار می گردد.

 

در این نمایشگاه نگاهی گذرا از زاویه های اسناد و عکس های تاریخی به دو موضوع ورزش و سنت حسنه ازدواج شده است که منبع بسیار خوبی برای تاریخ پژوهان و جامعه شناسان و علاقمندان به تحولات تاریخی است .

 

نمایشگاه تاریخ ورزش از روز شنبه 16 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 13 و 17 الی 20 به مدت یک هفته در نگارخانه نگاه نو واقع در میدان آرامگاه ابن سینا جنب شهرداری مرکزی و نمایشگاه عقدنامه ها و اسناد ازدواج از روز شنبه ساعت 8 الی 16 و 16 الی 20 در نگارخانه پرواز واقع در اعتمادیه - پارک پرواز پذیرای علاقمندان است .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار