همراه اول
19. ارديبهشت 1396 - 9:07   |   کد مطلب: 31219
تساوی شهرداری برابر نفت گچساران و امیدواری به صعود
تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم برابر میزبان نفت و گاز گچساران به تساوی دست یافت تا همچنان امیدوار به صعود به لیگ دسته اول باشگاههای کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در بازی های روز گذشته تیم های شهرداری همدان، شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر به ترتیب برابر نفت وگاز گچساران، اروند خرمشهر و هف سمنان به تساوی دست یافتند.
شهرداری در روزی که شانس زیادی برای گلزنی داشت اما در نهایت تلاش دو تیم گلی در بر نداشت و در روزی که هر دو بازی دیگر گروه به تساوی رسیده بود، این بازی هم برابر شد تا سرنوشت صعود در این گروه به روز آخر کشیده شود.
به این ترتیب در جدول رده بندی رقابت ها تیم شهرداری تبریز با 15 امتیاز صدرنشین باقی ماند، شهرداری همدان با 14 امتیاز رتبه دومی خود را حفظ کرد و شاهین شهرداری بوشهر با 13 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
این سه تیم شانس صعود مستقیم به لیگ یک و نیز مرحله پلی آف لیگ 2 را دارند.
شهرداری همدان دوشنبه هفته آینده در تبریز مصاف فینالی با شهرداری این شهر دارد و تیم پیروز میدان به لیگ دسته یک صعود می کند.
در صورت پیروزی تیم شاهین بوشهر و تساوی یا شکست تیم های شهرداری همدان و شهرداری تبریز، نماینده جنوب شانس صعود را خواهد داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار