همراه اول
13. خرداد 1396 - 11:57   |   کد مطلب: 31496
بیست و هشتمین سال آغاز زعامت حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای :
رهبری بی بدیل که به عنوان منجی و مصلح امواج ملت را پیوند می دهد
رهبری بی بدیل که بع عنوان منجی و مصلح امواج ملت را پیوند می دهد/ حرکت دادن نظام به سمت قله های پشرفت علاوه بر مدیریت بحران ها
سالروزآغاز امامت مردی از تبار حضرت زهرا (سلام الله علیه) همانکه چفیه شهدا بر دوشش ، نشان جانبازی در دستش ، مرجعیت در سیره اش،شجاعت در امورش ، تدبیر در کارهایش ، ساده زیستی در زندگی اش و خلوص در عبادتش متجلی است را بر تمام شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به مناسبت  بیست و هشتمین  سال آغاز زعامت و رهبری حکیمانه ، قدرتمند ، اسلامی و انقلابی ولی امر مسلمین جهان ، فرمانده معظم کل قوا ، حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای  گفت و گویی با حجت الاسلام مصطفی رستمی در نهاد رهبری داشتیم .

 

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: واقعیت این است که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پدیده نو ظهور و بی نظیر در نظام سیاسی معاصر و در طول تاریخ کشور است .

 

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی  مسئول  دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی هم از لحاظ شکل و قالب و همچنین محتوا متفاوت است و با تمام نظام های سیاسی دنیا فرق دارد که دستا وردهای مهمی نیز داشته است و مهممترین آن به چالش کشیدن مکاتب مادی چندین هزار ساله مادی گرایی است که مهمترین وجه انقلاب بوده است .

 

وی افزود: رهبری بی بدیل که بعنوان منجی و مصلح امواج ملت را به هم پیوند داد و سیلی عظین در برابر دولت های مستکبر ایجاد شد .

 

حجت الاسلام رستیم بیان داشت : خیلی ها تصور می کردند با رفتن امام انقلاب با چالش ها های زیادی برخورد می کند اما با رهبری امام خامنه ای این نکته یادآور شد که هدایت الهی بالاترین عهد ایشان است .

 

وی عنوان کرد: در طول این چند سال کشور با فتنه های زیادی روبروی بوده است که با مدیریتو رهبری ایشان توانستیم از مشکلات عبور کنیم و مهم این است که از حرکت رو به جلو باز نماندیم .

 

امام خامنه ای ؛ منجی و مصلح که امواج ملت را پیوند می دهد

 

حجت الاسلام رستمی اظهارداشت : امام خامنه ای علاوه بر مدیریت بحران ها در کشور در لحظه های حساس از حرکت نظام به سمت قله های پیشرفت نیز هدایت مردم را به دوش دارند چرا که می بینیم ایران در تمام زمینه ها پیشرفت های زیادی را کرده است .

 

ایران اسلامی امروزه از نظر علمی قوی تر ، و از نطر ساسی دارای ثبات و از نظر امنیت مقتدر و بی نظر در منطقه است و از قبل ببشتر به خود می بالد .

 

گفتی است : حضرت امام خامنه ای دو شانیت دارند هم بعنوان عالم ومرجع دینی صاحب فتواست ومومنین میتوانند در احکام فقهی از ایشان تقلید نمایند وهم بعنوان ولی امر مسلمین در عصر غیبت امام زمان (عج)امام جامعه و مدیریت دینی و ولایت بر جامعه اسلامی دارند که این شان ولایت را بطور عام از رسول الله (ص)و ائمه معصومین (ع) دارند و میتوانند در امور جامعه تصرف کنند و آنچه مصلحت بدانند بر اساس دستورات اسلام جامعه را مدیریت و رهبری کنند .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار