همراه اول
18. خرداد 1396 - 8:46   |   کد مطلب: 31537
معاون تربیت‌‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان:
110 فضای ورزشی همزمان با تعطیلی مدارس در همدان فعال است
 فضای ورزشی همزمان با تعطیلی مدارس در همدان فعال است
معاون تربیت‌‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 110 سالن و فضای ورزشی همزمان با ایام تعطیلی مدارس در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عبدالله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فصل تابستان بهترین فرصت برای کشف استعداد ورزشی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: اقدامات آموزش و پرورش در این موقع از سال در چند بخش فعال است.

وی با بیان اینکه در یک بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و در بخش دیگر فعالیت‌های تربیت‌بدنی فعال است، افزود: قریب به 110 سالن و فضای ورزشی در سطح استان فعال است که این مهم نشان از ظرفیت مناسب در مدارس و هم در سالن‌های ورزشی دارد و از طرفی 70 معلم تربیت‌ بدنی می‌توانند به عنوان مربی در اختیار دانش‌آموزان باشند.

معاون تربیت‌‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه فضای فراهم آمده می‌تواند در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: به خانواده‌ها توصیه داریم که بیشتر از ظرفیت‌های مدارسی که تبدیل به کانون‌های فوق برنامه شده‌اند استفاده کرده و از امکانات استفاده لازم را ببرند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید دانش‌آموزان را به سمت فعالیت‌های ورزشی سوق دهند، گفت: مدارسی که تبدیل به کانون‌های فوق برنامه تبدیل شده‌اند همه ملزم به گرفتن هزینه از دانش‌آموزان نیستند و این موضوع جنبه اختیاری دارد.

جعفری با تاکید بر اینکه گرفتن مبلغ ناچیز هزینه توسط آموزش و پرورش در مقابل ارقام بالای سالن‌های ورزشی مقرون به صرفه است، افزود: درب سالن‌های ورزشی به روی مخاطبان باز است و افراد می‌توانند با مراجعه حضوری از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تفاوت‌هایی که در دریافت هزینه وجود دارد خانواده با اطمینان بیشتر فرزندان خود را در این محیط‌ها می‌گذارند، یادآور شد: معلمان به  عنوان مورد اعتمادترین قشری هستند که هم مورد تایید خانواده و هم مجموعه آموزشی هستند و بهتر می‌توانند به امور دانش‌آموزان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/89047/ 20

دیدگاه شما

آخرین اخبار