همراه اول
13. آذر 1396 - 12:57   |   کد مطلب: 32974
جام‌بزرگ به مسابقات سلاح‌های بادی آسیا اعزام می شود
رئیس هیات تیراندازی استان همدان از اعزام ورزشکار پرافتخار همدان به مسابقات سلاح‌های بادی آسیا به میزبانی کشور ژاپن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سیدناصر محمودی با بیان اینکه 24 تیرانداز در دو ماده تفنگ و تپانچه به رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا در ژاپن اعزام می‌شوند، افزود: دهمین دوره مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن از 15 تا 21 آذرماه برگزار خواهد شد که 24 ملی‌پوش تفنگ و تپانچه به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه ملی‌پوشان تفنگ بادی سه شنبه بعد از ظهر (14 آذر) تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهند کرد، تصریح کرد: در تفنگ بادی زنان و در سه رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان ورزشکاران به صورت تیمی اعزام خواهند شد.
رئیس هیات تیراندازی استان همدان خاطرنشان کرد: در تفنگ بادی زنان و در رده سنی بزرگسالان مه‌لقا جام‌بزرگ تیرانداز پرافتخار استان همراه با الهه احمدی و نجمه خدمتی به این مسابقات اعزام خواهد شد.
وی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان هم آرمینا صادقیان، تیرانداز ایلامی تیم سحر همدان در لیگ برتر همراه با روژان جلالیان و نازنین زینب‌جعفری به ژاپن خواهند رفت.
محمودی بیان کرد: ابراهیم اینانلو و زائر رضایی مربیان تیم تفنگ کشورمان در این دوره از مسابقات آسیایی هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار