همراه اول
7. مرداد 1397 - 12:31   |   کد مطلب: 33979
مراسم بدرقه ورزشکاران آسیایی برگزار می‌شود/20 پروژه ورزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد
رسول منعم گفت: همواره پیگیر جذب منابع برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام بوده ایم و در همین راستا در دهه فجر امسال 20 پروژه ورزشی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان همدان در جمع روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی گفت: ورزشکاران همدانی برای نخستین بار در تاریخ بازی های آسیایی، موفق به کسب 18 سهمیه شده اند که این موفقیت از لحاظ آماری یک رکورد ارزشمند برای استان محسوب می شود. 
وی با اشاره به رشد 300 درصدی کسب سهمیه بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته افزود: طرح حمایت مستمر از ورزشکاران دارای سهمیه و نیز دارای شانس حضور در بازی های آسیایی از سال گذشته آغاز شده است و تا قبل از اعزام نیز ادامه می یابد. 
رسول منعم تصریح کرد: مراسم بدرقه ورزشکاران، مربی و داوران اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد و پاداش ویژه ای برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند پرداخت می شود.
وی در ادامه با اشاره میزبانی های مسابقات ورزشی افزود: یکی از دستگاههای که ورود جدی در رویداد 2018 داشته است اداره کل ورزش و جوانان بوده است و خوشبختانه طی چهار ماهه نخست میزبان اردوها و مسابقات متعدد ورزشی در استان بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان یکی از دستگاههای برتر و پیشتاز در جذب منابع بوده افزود: سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته تمامی منابع جذب شد 
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به وجود 80 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان گفت: همواره پیگیر جذب منابع برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام بوده ایم و در همین راستا در دهه فجر امسال 20 پروژه ورزشی به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ادامه داد: اوقات فراغت بهترین فرصت برای کشف استعدادیابی نوجوانان و جوانان علاقمند است و از هیات های ورزشی می خواهیم این موضوع را جدی بگیرند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار