همراه اول
3. بهمن 1397 - 12:04   |   کد مطلب: 34343
هیات های ورزشی نسبت به تبیین موفقیت های ورزش استان در چهل سالگی انقلاب اهتمام جدی داشته باشند
حمدالله چاروسایی با اشاره به لزوم انسجام و هماهنگی در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیات های ورزشی نسبت به تببین برنامه ها و موفقیت های ورزش استان بعد از انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،  مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان در جمع روسا و نواب هیات های ورزشی گفت: روابط عمومی‌ها موتور محرکه و کانون تلاش و فعالیت در این عرصه هستند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی حوزه ای کاملا تخصصی و چشم بیدار جامعه است، افزود: هیات های وزشی باید نسبت به فعال نمودن روابط عمومی های خود اقدام کنند و با هماهنگی روابط عمومی کل افراد را برای این پست انتخاب کنند.
حمدالله چاروسایی با اشاره به حمایت رسانه های استان از حوزه ورزش گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه ارتباط با رسانه و مطبوعات در سایه تعامل باشد، ادامه داد: ما در پی ارتباط دوسویه و در تعامل بیشتر با خبرنگاران و رسانه‌ها هستیم.
مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به لزوم انسجام و هماهنگی در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیات های ورزشی نسبت به تببین برنامه ها و موفقیت های ورزش استان بعد از انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار