همراه اول
14. اسفند 1397 - 9:48   |   کد مطلب: 34454
دستگاه های اجرایی یک درصد از اعتبار خود را برای توسعه ورزش اختصاص دهند
جهانشیر خواستار اجرایی شدن اختصاص یک درصد از اعتبار دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش شد و گفت : طبق این دستورالعمل دستگاه های اجرایی موظف هستند یک درصد از اعتبارات خود را برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت های ورزش و امور جوانان در قالب قوانین بودجه سنواتی ذیل هزینه کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،همدان روز سه شنبه در شورای ورزش همگانی استان که در سالن جلسات دفتراستانداری برگزار شد ، یکی از مسائل اصلی در ورزش را توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: فرهنگ ورزش کردن باید در بین جامعه ایرانی رواج پیدا کند و خانواده ها ورزش را در سبد زندگی خود قرار دهند..
محسن جهانشیر یکی از راه های افزایش نشاط اجتماعی در جامعه با کمترین هزینه را ورزش همگانی دانست و افزود: مردم با شرکت در ورزش های صبحگاهی، پیاده روی ها، کوهپیمایی ها می توانند نشاط را در خانواده ها خود بیاورند و سلامت هر فرد تضمین می شود.
وی با اشاره به این که بسیاری از مردم همدان در ادارات دولتی مشغول به کار هستند، افزود: اگر ورزش از اداره ها شروع شود این امر مهم در خانواده ها نیز نهادینه می شود.
وی ادامه داد : یکی از سیاست اداره کل ورزش و جوانان این است که هیچ وقت بحث ناامیدی نباید رخ دهد و همه دستگاه های اجرایی باید بسیج شوند تا کار بیشتری در توسعه ورزش همگانی صورت گیرد.
وی خواستار اجرایی شدن اختصاص یک درصد از اعتبار دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش شد و گفت : طبق این دستورالعمل دستگاه های اجرایی موظف هستند یک درصد از اعتبارات خود را برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه زیرساخت های ورزش و امور جوانان در قالب قوانین بودجه سنواتی ذیل هزینه کنند.
.

دیدگاه شما

آخرین اخبار