همراه اول
14. تير 1398 - 10:04   |   کد مطلب: 34680
چاپ تمبر اختصاصی بهکاپ همدان
تمبر اختصاصی بهکاپ همدان با همکاری اداره پست به چاپ رسید .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،تمبر اختصاصی بهکاپ همدان با همکاری اداره پست استان به چاپ رسید . 
رییس کمیته بهکاپ همدان بیان کرد : به پیشنهاد کمیته بهکاپ هیئت گلف استان پس از برگزاری چندین جلسه با مسولان اداره پست استان و بحث و مذاکره و ارائه توضیحات مربوطه تمبر اختصاصی بهکاپ همدان به چاپ رسید . 
محمد علی قاسمی افزود : در جهت بسط و توسعه و شناساندن ورزش ایرانی بهکاپ این طرح نیز همانند اغلب رویداد ها ی این رشته برای اولین بار در همدان انجام شده است . 
همچنین در ادامه وی عنوان کرد : در این خصوص میتوان به اجرای این رشته برای اولین بار بر روی سطح برف و یخ ، طراحی لوگوی بهکاپ و برگزاری مسابقات رباتیک برای اولین بار در جهان تحت عنوان مسابقات ربو بهکاپ اشاره نمود . 
لازم به توضیح است که شهر همدان با داشتن عناوین قهرمانی در سطح ملی در هر دو بخش بانوان و آقایان در این رشته ورزشی مفرح ، به عنوان قطب آموزش بهکاپ در جهان ثبت و در چهلمین اجلاس سران گردشگری دنیا UNWTO رونمایی و به بازدیدکنندگان از 38 کشور دنیا معرفی شده است .
در پایان قاسمی گفت : در حال حاضر تعداد 48 ورزشکار زن و مرد در این رشته در همدان فعالیت میکنند که از بین آنها دانشجویان خارجی دانشگاه بوعلی سینا از کشور های عراق ، سوریه ، ترکیه ، بروندی و اندونزی نیز به چشم میخورند و امیدواریم در سال جاری ورزشکاران این رشته ملی و نوپا را بیشتر کنیم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار