همراه اول
26. مرداد 1394 - 9:35   |   کد مطلب: 24764
در المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور در همدان صورت گرفت:
از ورزشکاران مصدوم روی سکوی قهرمانی تا تشویق آذری‌ها با لهجه ترکی
از ورزشکاران مصدوم روی سکوی قهرمانی تا تشویق آذری‌ها با لهجه ترکی
پرونده المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در جریان بود با معرفی نفرات و تیم‌های برتر بسته شد.

به گزارش همدان ورزش؛ از همدان، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما  کشور که از روز جمعه 23 مرداد در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده عصر یکشنبه با مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد و پرونده این رقابت‌ها بسته شد.

در این مسابقات بیش از 280 ورزشکار در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز  در قالب 14 تیم حضور داشتند و طی سه روز با هم به رقابت پرداختند.

عصر یکشنبه 25 مرداد با حضور جمشید وزیری مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور، سعید جامه‌بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و غلامرضا خاکساری رئیس تربیت بدنی این واحد و سرپرست و ناظران فنی رشته‌های مختلف حضور داشتند.

شاهرخ قاسم‌زاده رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما  همدان در این مراسم  در سخنان کوتاهی گزارشی از نحوه برگزاری این رقابت‌ها ارائه کرد.

در حین اهدا جوایز، نشان و کاپ‌های قهرمانان ورزشکاران تیم‌های آذربایجان غربی و شرقی با شور و حال خاصی و با لهجه آذری و ترکی به تشویق نمایندگان خود می‌کردند.

بعضی از ورزشکارانی که در این رقابت‌ها دچار مصدومیت شده بودند با پا و دست بانداژ شده برای دریافت جوایز خود روی سکو می‌رفتند.

دختران ورزشکاران کردستانی که تنها با یک امتیاز اختلاف در فینال به اصفهان باخته بودند با بی‌میلی بر روی سکو دومی رفتند و احکام و گردن‌آویز خود را دریافت کردند.

برخی از دختران ورزشکار در موقع دریافت جوایز با چادر و حجاب اسلامی بر روی سکو می‌رفتند که مورد توجه عکاسان و تصویربرداران حاضر در سالن گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اصفهان، کردستان و خوزستان در رشته بسکتبال اول تا سوم شدند.

در رده انفرادی رقابت‌های آمادگی جسمانی نسا دولخانی از آذربایجان غربی عنوان نخست را به خود اختصاص داد، الهه سیفی از خراسان رضوی نایب قهرمان شد و فاطمه عزیزی از لرستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در رده تیمی و مجموع دو استقامت و ایستگاهی این رشته تیم خراسان رضوی با کسب 699/84 قهرمان شد، تیم اصفهان با 685/65 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم آذربایجان شرقی به عنوان سومی دست پیدا کرد.

در تنیس روی میز تیم‌های تهران، آذربایجان غربی و خوزستان در بخش تیمی به عناوین اول تا سوم دست پیدا کردند.

در بخش انفرادی تنیس روی میز رقابت‌ها به صورت تک‌حذفی برگزار شد که در نهایت مریم معظمی از تهران قهرمان شد و به نشان طلا دست یافت، فاطمه محمدپور دیگر ورزشکار تهرانی به گردن‌آویز نقره بسنده کرد و عنوان سومی مشترک به ربابه مرزبان از آذربایجان غربی و هما مجیدی از اصفهان اختصاص یافت.

در مراسم پایانی احکام، گردن آویز و تیم‌های برتر به ورزشکاران و کاپ‌های قهرمانی به سرپرستان تیم‌ها اهدا شد.

همچنین در مجموع این رقابت‌ها تیم کهکیلویه و بویراحمد به عنوان تیم اخلاف معرفی و کاپ این تیم هم اهدا شد.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده عصر روز یکشنبه 25 مرداد این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار