همراه اول
4. آذر 1394 - 10:26   |   کد مطلب: 25725
به مناسبت شهادت اربعین استاد شهید مجید صانعی؛
بیان ویژگی های شخصیتی استاد شهید مجید صانعی از زبان دوستان صمیمی وی
بیان ویژگی های شخصیتی استاد شهید مجید صانعی از زبان دوستان صمیمی وی
به مناسبت شهادت اربعین استاد شهید مجید صانعی گفتگویی را با دوتن از دوستان این شهید گرانقدر انجام دادیم که در ادامه آن را خواهیم خواند.

به گزارش همدان ورزش؛ به مناسبت فرارسیدن اربعین استاد شهید مجید صانعی بر آن شدیم تا گوشه کوتاه از ویژگی های بارز شخصیتی این شهید عزیز را برای شما مخاطبان گرامی بیان نماییم.

میثم عزیزی متولد 1360 در همدان می باشد که از سال 1370 فعالیت خود را در نهاد مقدس بسیج آغاز کرده و هم اکنون نیز به عنوان نماینده سبک  ای کی یو دو استان در عرصه ورزش فعالیت دارد.

میثم عزیزی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ اظهارداشت: آشانایی بنده با این شهید گرانقدر به سال های دور یعنی سال 76 برمیگردد، که قطعا آن سال ها یکی از بهترین دوران زندگی من محسوب خواهد شد.

وی اضافه کرد: اوج آشنایی و رفاقت بیشتر ما زمانی انجام شد که شهید صانعی نمایندگی سبک نینجو در استان را به نام خود ثبت کرد.

نماینده سبک  ای کی یو دو استان همدان عنوان کرد: قطعا شهید صانعی از جمله افرادی بود که شایسته و انتخاب شده برای شهادت از سوی مولا و مقتدای خویش، خضرت حسین ابن علی(ع) بود.

عزیزی با اشاره به ویژگی های برجسته شخصیتی این شهید گرانقدر گفت: استاد شهید صانعی بسیار افتاده حال بودند تا جایی که با کوچکترین فرد باشگاه خود نیز با تواضع و فروتنی تمام سخن می گفتند.

وی افزود: تقدم در سلام کردن و  توجه به ویژگی های شخصیتی هر فرد به صورتی که نحوه برخورد با هر شخص را به راحتی فرا گرفته بود.

نماینده سبک  ای کی یو دو استان همدان بارزترین ویژگی شخصیتی شهید صانعی را انجام موارد دینی عنوان و تصریح کرد: تشویق شاگردان به خواندن نماز اول وقت آن هم به صورتی جدی همیشه در دستور کار این شهید عزیز قرارداشت.

عزیزی در پایان با آرزوی سلامتی و طول عمر برای حضرت امام خامنه ای (حفظ الله)؛ خاطرنشان کرد: در هر زمان و مکان که ایشان امر به نبرد با کفار بدهند قطعا همانند استاد شهید مجید صانعی بسیار زیاد است تا جایی که جبهه های نبرد هیچ جایی برای سوزن انداختن وجود نداشته باشد.

حسین شیرمحمدی از دیگر دوستان شهید متولد 1360 در همدان می باشد که او نیز از سال 1370 فعالیت خود را در نهاد مقدس بسیج آغاز کرده و هم اکنون در رشته های سلاح سرد ، کیک بوکسینگ و دفاع شخصی در عرصه ورزش استان همانند عزیزی با بسیج ورزشکاران همدان همکاری دارد.

این مربی رزمی همدانی نیز با تبریک و تسلیت شهادت استاد رزمی، شهید مجید صانعی، به خبرنگار ما گفت: نه تنها شهید صانعی بلکه سایر شهدای مدافع حرم که این روزها شاهد عروج ملکوتی آنها هستمی با تاسی از امام حسین(ع)، راه شهدا را به درستی ادامه داند و به آروزی دیرینه خود نیز رسیدند.

وی افزود: ادامه راه شهدا بی شک شهادت را به دنبال خواهد داشت که این مهم نه تنها سعادت دنیوی بلکه بالاتر از سعادت اخروی را نیز برای افراد به دنبال دارد.

شیر محمدی در ادامه با تاکید بر احیا امر به معروف و نهی از منکر در تمامی امورات زندگی؛ تصریح کرد: این مهم در وجود شهید صانعی نهادینه شده بود تا جایی در هر زمینه این امر به معروف و نهی از منکر را به درستی و با متانت خاصی به انجام می رساند.

این مربی رزمی همدانی عنوان داشت: تعهد کاری که برای هر فردی در اولویت قرار دارد، یکی دیگر از ویژگی های برجسته شخصیتی شهید صانعی بود.

وی اضافه کرد: تعصب خاص استاد شهید صانعی بر روی عقاید دینی زبان زد خاص و عام بود که در بین دوستان ایشان همیشه این موضوع بسیار مورد توجه قرار می گرفت.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه شهادت شهید صانعی و قافله سالار مدافعان حرم اهل بیت، سردار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی فاصله زیادی با یک دیگر نداشت، عنوان کرد: هنگام مراجعه سردار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی به این استان، شهید صانعی نامه ای به ایشان دادند که هیچ کس تا زمان شهادت از متن آن نامه خبر نداشت.

این مربی رزمی همدانی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان شهادت ایشان متوجه شدیم که در آن نامه تنها اجازه حضور در جبهه های نبر حق علیه کفار درخواست شده بود که این ارم چند روزی بعد محقق و شربت شیرین شهادت بر لبان وی گوارا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار