همراه اول
6. مرداد 1395 - 8:47   |   کد مطلب: 27721
خالکوبی و بی‌بندوباری هدیه ماهواره به برخی ورزشکاران ایرانی
نتبجه جدی نگرفتن تهاجم فرهنگی همین بود که برخی مردم هر چه در شبکه های ماهواره ای دیدند در زندگی روزمره اجرا کردند و حالا نوبت تهاجم ورزشی است!

به نقل از رادنیوز، بشقاب‌هایی که مثلا قرار بود درونش فرهنگ عرضه شود، با برنامه ریزی دشمن و غفلت برخی مسئولان که تهاجم فرهنگی را جدی نگرفتند، مروج بی اخلاقی شد و فرهنگ ما را نشانه رفت.

نوشتن از تهاجم فرهنگی که ماهواره یکی از ابزارهای اولیه‌اش است، تکراری و خسته کننده شده اما مسئله این است که بعد از تهاجم فرهنگی، حالا نوبت به تهاجم ورزشی رسیده است.

خیلی‌ها تصور می‌کردند تکنولوژی ماهواره این اجازه و فرصت را به ورزشکاران ما می‌دهد که بازی‌های فوتبال و سایر رقابتهای ورزشی را به روز و مستقیم ببینند و فاصله شان با استانداردهای فنی جهانی کم شود اما آنچه ماهواره‌ها به ورزشکاران ما دادند، مدل مو و وسوسه خالکوبی بود و ورزشکاران جوان ما تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای به تتو و خالکوبی و برداشتن زیر ابرو و بردن آبرو روی آوردند و به مرور شبیه برخی مجری های ماهواره ای شدند که اگر اسم شان را ندانی، تشخیص این که مرد باشند یا زن دشوار است!

 

حالا به تتو و خالکوبی و این رفتارهای غربی، بی بندوباری و معاشرت های کنترل نشده هم اضافه شده و متاسفانه آمار جدایی و طلاق در خانواده های ورزشی به شدت بالا رفته است. متاسفانه گسترش ماهواره ها در خانواده های ورزشکاران به حدی بوده که برخی اهالی ورزش و حتی اعضای خانواده آنها تحت تاثیر الگوهای غلطی که این شبکه های ماهواره ای برای زندگی ارائه می دهند، حرمت خانواده را شکسته و روابطی که بعضی ها اسم شان را گذاشته اند دوستی اجتماعی و در واقع چیزی جز مقدمه خیانت نیست، را جایگزین روابط عاطفی خانوادگی کرده اند و اگر نجنبیم جامعه ورزش ما به جای آن که الگوی جوانان باشد، تبدیل به آینه عبرت می شود!

دیدگاه شما

آخرین اخبار