همراه اول
29. فروردين 1396 - 10:29   |   کد مطلب: 30940
مسؤولان به دنبال پیدا کردن کلید انتخابات ریاست جمهوری هستند
پاس در سرازیری سقوط به لیگ دسته سوم / یکي فکر یار است و یکی فکر خود!
پاس در سرازیری سقوط به لیگ دسته سوم / یکي فکر یار است و یکی فکر خود!
بعد از حذف ناباورانه تیم پاس از مرحله نهایی لیگ دسته دوم، این بار این تیم در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم قرار گرفته است اما مسؤولان ارشد همدان به جای رسیدگی به این مشکل در حال پیدا کردن کلید انتخابات هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،انگار پرونده بازیکن جاعل اسبق پاس همدان برای این تیم گران تمام شده است و بعد از گرفتن حکم کسر 6 امتیاز از این تیم، این بار به دنبال گرفتن حکم سقوط به لیگ پایین‎تر است.

وکیل مدافع "کری دنس کلواتر کوتو" بازیکن سابق و خارجی پاس به باشگاه پاس هشدار داد؛ در صورت پرداختن نشدن طلب 48 هزار دلاری موکلش، رأی کمیته انضباطی FIFA را دوباره به جریان خواهد انداخت، او که مصرانه پیگیر پرونده مالی کوتو است، از باشگاه پاس خواسته تا هرچه سریعتر نسبت به تأمین این بدهی و پرداخت آن در برزیل اقدام کنند در غیر این صورت پرونده موکلش در مرحله دوم حکم کمیته انضباطی به جریان خواهد افتاد.

براین اساس اگر تیم پاس نتواند ظرف روزهای آینده طلب 48 هزار دلاری کوتو را پرداخت کند، پاس همدان با یک پله سقوط به دسته پایین‌تر محکوم می‌شود و این در ادامه سقوط آزاد خودش از سطح اول فوتبال کشور، به آخرین سطح فوتبال باشگاهی کشور خواهد رسید تا رؤیای خودش را در لیگ دسته سوم جستجو کند.

اما جالب است بدانید در حالی این موارد مطرح می‎شود که خزانه باشگاه پاس خالی است و انگار حرص و جوش‌های آن نصیب مدیرعامل این تیم شده است تا جایی که محمدتقی رحیمی برای عبور از این بحران بارها مسوولان ارشد استان را هشدار داده است.

 این روزها مسوولان ارشد استان سرگرم انتخابات ریاست جمهوری هستند و برای پیدا کردن کلید آن به دنبال افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمامی که دولت یازدهم را سربلند کنند!

شاید به زعم آنها رسیدن ریل قطار به همدان بسیار مهم‌تر از آن باشد که تیم محبوب ورزش استان باید از روی همان ریل به لیگ دسته سوم سقوط کند؛ شاید نگاه فوتبال‌دوستان همدانی به دو مرد اول استان یعنی محمدناصر نیکبخت و حمیدرضا حاجی‌بابابی باشد تا گره کور این ماجرا را باز کنند اما جالب است بدانید در این وانفسای انتخاباتی یکی فکر یار است و دیگری فکر خود.

مسؤولان استان پاس را دریابند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به پرونده بازیکن برزیلی تیمش، اظهار کرد: متأسفانه بی‎تدبیری گذشته‌ها درست در موقع حساس این فصل یقه پاس را گرفت و در حالی که راهی مرحله نهایی لیگ دسته دوم شده بودیم، با حکم کسر 6 امتیاز مواجه شدیم و تمام امیدهایمان نا امید شد.

محمدتقی رحیمی ادامه داد: در حالی که باید برای حضور پرقدرت در سال آینده به دنبال برنامه‌ریزی باشیم، باز هم پرونده این بازیکن برزیلی پیشین تیم پاس برای ما دردسرساز شده است، اگر نتوانیم ظرف مدت همین چند روز آینده طلب او را بپردازیم، با حکم سقوط به لیگ دسته سوم مواجه می‌شویم.

وی افزود: در ابتدا ما بر این باور بودیم که طلب این بازیکن 25 هزار دلار است، اما امروز وکیل این بازیکن مبلغ 47 هزار دلار را طلب کرده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تأخیر در پرداخت طلب این بازیکن سبب شده تا جریمه دیرکرد آن دو برابر شودو امروز برای پرداخت آن «کاسه چه کنم چه کنم» دست بگیریم.

وی اضافه کرد: امیدواریم مسؤولان ارشد استان و شخص استاندار چاره‌ای برای این مشکل بکنند و تا وقت کمی که در اختیار داریم این مشکل را حل کنیم تا دوباره درست سر بزنگاه چوب کمیته انضباطی فیفا تنمان را نلرزاند.

رحیمی تصریح کرد: این طلب اول تا آخر باید پرداخت شود پس بهتر است امروز این کار رخ دهد تا مشمول جرایم فیفا نشویم؛ و در حالی که در لیگ دسته دوم موقعیت خوبی برای صعود به لیگ‌های بالاتر داریم آن را تبدیل به سقوط لیگ دسته سوم نکنیم.

وی یادآور شد: مسائل پیش آمده برای تیم پاس که میراث گذشتگان این تیم است، برای استان بزرگی همچون همدان خوب نیست که چنین در محافل فوتبالی کشور مورد تمسخر قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تأکید کرد: تیم پاس به همدان آمد تا دوباره قهرمان آسیا شود، اما امروز برای 47 هزار دلار اندر خم یک کوچه است و اگر این مورد پرداخت نشود، چه بسا انحلال این تیم قوت بگیرد و پاس به یک خاطره کوتاه‌مدت میان همدانی‌ها بدل شود.

وی از یک برنامه سه ساله برای صعود به لیگ برتر خبر داد و اظهار کرد: ما یک برنامه سه ساله را تدوین کرده‌ایم تا به لطف خداوند دوباره به لیگ برتر بازگردیم، اما بدهی سرسام‌آور این تیم ترمزی برای کار ما شده است و فکر و ذکر ما تنها معطوف به مسائل مالی و صاف کردن بدهی‌ها شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ما همچنان به دنبال استارت تیم برای لیگ دسته دوم هستیم و در حال مذاکره با مربیان مطرحی هستیم تا بتوانیم کار نیمه‌تمام خود که همان صعود به لیگ دسته سوم است را یکسره کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار