همراه اول
20. آبان 1396 - 10:59   |   کد مطلب: 32808
هیات های ورزشی در تمام شهرها بازوان توانمند ادارات تربیت بدنی و مسئولین هستند که در حقیقت پل ارتباطی بین دو مجموعه هستند و با هر هیات با عملکرد بهتر می تواند پیشرو آن رشته ورزشی در استان خود باشد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هیات های ورزشی در تمام شهرها بازوان توانمند ادارات تربیت بدنی و مسئولین هستند که در حقیقت پل ارتباطی بین دو مجموعه هستند و با هر هیات با عملکرد بهتر می تواند پیشرو آن رشته ورزشی در استان خود باشد . 

 

 

استان همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با فعالیت 47 هیات ورزشی در سطح استان تمام رشته ها را تحت پوشش خود قرار داده است، هر چند که در سال های اخیر شاهد افول عملکرد هیات ها  در بخش ها و سطح های مختلف هستیم و مشکلات مالی عملکرد اکثر رشته ها را تحت تاثیر خود قرار داده اما برخی از ورزشکاران در رشته های مختلف همچنان پا به پای قهرمانان می تازند . 

 

 

 

یکی از هیات های ورزشی استان که به عنوان پرحاشیه ترین هیات وررشی در سال های اخیر می توان از آن نام برد بوکس است که با حساسیت هایی که در فضای مجازی ایجاد کرده است عملکرد هیات را زیر ذره بین علاقمندان این رشته ورزشی قرار داده است . 

 

 

یکی از کارشناسان ورزشی بوکس در همدان به خبرنگار ما گفت: استفاده از بازیکن های غیر بومی در مسابقات کشوری را می توان مشهودترین مشکل این هیات در روزهای اخیر دانست و گفت: مسابقات قهرمانی کشور جوانان در رشته بوکس در حالی به میزبانی همدان برگزار شد که به هیچ طریق رسانه ای نشده و مسکوت مانده است.

 

 

اکثر کارشناسان بزرگترین عدم اطلاع رسانی آن را تخلفات هیئت بوکس می دانند که از مهمترین تخلفات هیئت بوکس  استفاده از نفرات غیر بومی و بهره گیری از ورزشکاران سایر استانهای کشور در قالب تیم استان همدان است ، بطوریکه از تیم ده نفره استان همدان 2 نفر همدانی و 8 نفر از ورزشکاران استانهای دیگر حضور دارند .

 

 

وی ادامه داد: حال جای این سؤال است هدف از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور با توجه به اینکه هیچ عملکرد زیر بنایی در تشکیل تیم از ورزشکاران استان همدان صورت نگرفته بجز خود نمایی هیئت بوکس استان و ارائه گزارش فعالیت کاذب به وزارت ورزش که بدون کارشناسی زیر بار هزینه های سنگین میزبانی مسابقات هدف دیگری را مورد نظر خواهد بود ؟

 

 

ورزشکار همدانی که در این رشته ورزشی پیشکسوت و حرفی برای گفتن دارد گفت: تیم بوکس استان همدان در حالی به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور به شهر بابل اعزام شد که  به جز دو نفر از ورزشکاران بقیه در رده های سنی جوانان وبزرگسالان هستند که با جعل شناسنامه بعنوان نوجوان جهت شرکت در مسابقات معرفی شده اند و علاوه بر آن  چهار نفر از ورزشکاران اعزامی غیر بومی هستند که برای آنها مدارک تهیهشده است  که بعنوان بوکسورهای  همدان در تیم باشند و این در حالی است که استان ورزشکاران نوجوان مستعدی دارد  که با کسب تجربه در این مسابقات می توانند آینده ساز تیمهای جوانان و بزرگسالان استان در آینده باشند .

 

 

سخنی تلخ ؟! حق الناس 

 

جواب این جوانانی که در این همه استان به امید مسابقه عادلانه راهی مسابقات شده اند را چه کسی میدهد جواب خانواده و دوستان ، هم باشگاهی ها ، اطرافیان و....

حق الناس همین است⁉️

برگزاری مسابقات نونهالان و نوجوانان ، جوانان چه دلیلی داره و چرا برگزار میکنیم ؟؟

اگر هدف برگزاری اینچنین مسابقاتی پی ریزی وپایه سازی برای تیم ملی بزرگسالان ایران است چرا باید حق خوری های خیلی واضح و آشکار انجام بشه اگر شما مسیر را گم کردید ما هنوز هدف رو گم نکردیم اگه قصد این مسابقات بردن یه کاپ به خانه است من برای شما از بازار ده عدد کاپ میخرم اگر یدک کشیدن اسم قهرمانی است ، خیلی دوست دارم فردا که تیم نوجوانان به خارج از کشور اعزام میشه همین نفرات اول رو بفرستید تا نتیجه جالبش رو نظاره گر باشیم . 

چرا فدراسیون بوکس و مسئولین ورزشی استان بی تفاوت نسبت به این قبیل مساعل عکس العمل نشان نمیدهد ، چرا فدراسیون بوکس کمیته انضباطی ندارد تا به سن و سمت و جایگاه توجهی نداشته باشد و کسانی که مشکل ساز میشوند را جریمه کند ، چرا با مسببان این جریانات برخورد قاطع نمیشود ، 

 

آری  بیت المال و حق الناس همین است حق نوجوانانی که از گوشت و پوست و استخوان خود گذاشته چندین سال زحمت کشیدند طی زمان خیلی کوتاه بر باد رفته و کسانی که مرتکب خطا از حق دیگران شدند مست در شادی و مقام بدست آورده میشوند .

 

اگر میخواهیم رشته بوکس در ایران پیشرفت بکند باید قدم را محکم و راسخ برداریم .

 

امیدوارم مسئولین ورزشی به سوالات ما که سوال اکثریت بوکسورهای استان میباشد جواب قاطع و قانع کننده ای بدهند. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار