همراه اول
15. مرداد 1397 - 17:16   |   کد مطلب: 33993
رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان گفت:رشته ورزشی اسکیت با استقبال بیشتر نسل جوان در استان همدان جز رشته های پرطرفدار در استان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهدی مجیدی رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان  در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی همدان با اشاره به فعالیت‌های اسکیت استان‌همدان با بیان اینکه سال ۹۴ جایگاه این هیئت در رتبه ۳۹ از بین ۴۸ هیئت ورزشی استان همدان بود اظهارداشت: سال گذشته در ارزشیابی هیئت‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان به رتبه هفتم رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانی کف‌پوش استاندارد اسکیت بر روی سالن هیئت اسکیت نصب شد افزود: شاید در کشور تنها ۴ استان از این کف‌پوش استاندارد داشته باشند که استان همدان جز این استان ها به شمار می رود.

مجیدی گفت:در حال حاضر گرایش‌های فری استایل، سرعت، هنری اسکیت هاکی و سایر گرایش‌ها در همدان فعال بوده و به زودی تعدادی دیگر از گرایش‌ها را فعال خواهیم کرد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان با تاکید بر اینکه سالن اسکیت استان تخصصی می شود افزود:با توجه به اینکه علاقه مندی به اسکیت در بین نسل جوان بیشتر شده و ما مجبور هستیم از سالن های دیگر برای جبران سانس های اسکیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان بیش از ۱۵۰۰ نفر در رشته اسکیت فعالیت می‌کنند تصریح کرد:متأسفانه رشته‌های نظیر هاکی به کف‌پوش سالن اسکیت همدان آسیب می‌زنند که باید از طرف اداره کل ورزش و جوانان اقدامی صورت گیرد تا شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی در این رشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ مربی و داور در رشته اسکیت در استان‌همدان فعال هستندگفت:
کلاس‌ها و دوره‌های مختلفی برای ارتقا توان مربیان و داوران برگزار شده و در آینده نیز دوره هایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:در حال حاضر پیست سرعت در همدان وجود ندارد اما به زودی پیست عباس‌آباد همدان با رایزنی‌های صروت گرفته بهسازی و فعال خواهد شد.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان اضافه کرد:
صف قهرمانی در رشته اسکیت نسبت به سایر رشته‌های ورزشی بسیار کوتاه است و علاقه‌مندان می‌توانند با دو یا ۳ سال تلاش در عرصه‌های ملی به جایگاه خوبی برسند.

انتهای خبر

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار