همراه اول
25. بهمن 1393 - 19:04   |   کد مطلب: 21575
هوای مطبوع پاییزی و بارانی امروز شهر همدان مانع از تمرینات تیم الوند نشد تا این تیم با برگزاری یک تمرین با نشاط خود را برای رویارویی با شهرداری دزفول آماده کند.

ظهر امروز دوشنبه تمرین تیم فوتبال الوند در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان و زیر بارش باران انجام شد.

این تمرین که به اصطلاح مربیان ورزشی به «عرق‌گیری» معروف است، بسیار با نشاط برگزار شد و بازیکنان تیم الوند با روحیه برای برد در بازی فردا هم‌قسم شدند.

با توجه به اتفاقات هفته گذشته و کسب نتیجه مساوی در نخستین بازی خانگی الوندی‌ها، برای برد بازی فردا برابر حریف خوزستانی خود شهرداری دزفول آمادگی خوبی دارند تا با پیروزی در این بازی خود را به عنوان یکی از مدعیان گروه مطرح کنند.

 

در پایان تمرین امروز و بنا بر نظر اعضای کادر فنی 18 بازیکن برای مسابقه بازی برابر شهرداری دزفول در نظر گرفته شدند و این بازیکنان باید خود را در میهمانسرای ورزش به فرشید گل‌محمدی سرپرست تیم معرفی کردند.

 

حجت الله للری، علیرضا کرمی، امید خورج، مجید جلال‌پور،  ایرج خدایاری، علی محمدی، هومن یوسفیان، حامد میرزایی، روح‌اله فلاح، امیر محمدی، محسن لطفی، داود عنبریان، مهرداد عزیزوند، محسن خدابنده‌لو، شهرام کوثری، مصطفی قیصری، امین رحیمی و میثم زمانی 18 بازیکنی هستند که برای حضور در بازی شهرداری دزفول به اردو فراخوانده شده‌اند.

 

تیم الوند همدان در گروه چهارم لیگ دسته دوم با تیم‌های بهمن شیراز، خونه به‌ خونه مازندران، شهرداری دزفول، هف سمنان، گرند بجنورد، شهرداری جویبار، نماینده زنجان، سپیدرود رشت و گهر درود هم‌گروه شده است.

تا پایان هفته نخست تیم فوتبال الوند همدان با کسب یک امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران قرار گرفته است.

 

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم و در گروه چهارم تیم‌های شمالی سپیدرود رشت و خونه به خونه مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان خونه به خونه ضمن پیروزی صدرنشین گروه چهار شد و همچنین بازی گهر درود و بهمن شیراز به دلیل عدم حضور نماینده لرستان برگزار نشد.

 

به جز مسابقه بین الوند همدان و شهرداری دزفول دو دیدار دیگر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، شهدای جویبار از گرندبجنورد پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی هفته، سمنان به مصاف شهرداری زنجان خواهد رفت.

 

در هفته دوم، تیم الوند باز هم با قرعه میزبانی مواجه شده و باید روز سه‌شنبه 22 مهرماه جاری از ساعت 15:15 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح از تیم شهرداری دزفول پذیرایی کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار