همراه اول
26. مهر 1393 - 8:47   |   کد مطلب: 21639
مصاحبه هافبک همدانی تیم الوند
هافبک همدانی تیم الوند با بیان اینکه مردم همدان منتظر خبرهای خوبی از تیم الوند باشند، گفت: اتحادی که بین بازیکنان و همدلی که با کادر فنی وجود دارد برای موفقیت تیم الوند سرمایه بزرگی است.

میثم زمانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم فوتبال الوند در چند سال اخیر موفق شده در سطح فوتبال ایران نام خوبی را برای خود به کسب می‌کنند که این موضوع برای ورزشکاران همدانی افتخار است.

وی افزود: همدان دارای استعدادهای فراوانی در رشته فوتبال بوده که حضور تیم الوند در سطح بالای فوتبال ایران باعث شد تا این استعدادها شکوفا شود.

هافبک همدانی تیم الوند خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری تیم الوند تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای موفقیت این تیم و بازگشت به سطح بالای فوتبال ایران تلاش می‌کنیم.

به گفته وی، اتحادی که بین بازیکنان و همدلی که با کادر فنی وجود دارد برای موفقیت تیم الوند سرمایه بزرگی است.

زمانی در ادامه با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم الوند یادآور شد: انجام چندین بازی تدارکاتی پیش از فصل، تیم را از نظر هماهنگی بسیار کمک کرد اما در دو بازی خانگی در لیگ نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: کادر فنی تاکتیک‌های زیادی را برای موفقیت تیم و در بازی‌های خانگی و خانه حریف طراحی کرده‌اند که بارها در تمرینات آنها را مرور کردیم، امیدواریم در بازی‌های پیش رو بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

هافبک همدانی تیم الوند اذعان کرد: سفر سختی باید به شهر بجنورد در شمال شرقی ایران داشته باشیم که امیدواریم در نخستین بازی خارج از خانه سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه مصدومیتی که از ابتدای فصل با آن روبه‌رو بوده به صورت کامل برطرف نشده است، تصریح کرد: در تمرینات بدنسازی از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدم که با کمک کادر پزشکی تیم بهبود یافته‌ام اما باز هم نیاز به مداوا دارم تا به صورت صد درصد در اختیار تیم قرار بگیرم.

زمانی گفت: مردم همدان به تیم الوند علاقه زیادی دارند امیدواریم که با کمک اعضای تیم و حمایت مسئولان باشگاه موفق شویم تا با صعود به لیگ دسته یک دل مردم را شاد کنیم.

تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها الوندی‌ها باید سفر یک‌هزار و 200 کیلومتری به شمال شرق ایران داشته باشند و روز سه‌شنبه 29 مهر ماه جاری از ساعت 15 باید به مصاف نماینده خراسان شمالی تیم گرند بجنورد بروند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار