همراه اول
29. مهر 1393 - 10:56   |   کد مطلب: 21684
برابر پاس همدان از پیش بازنده نیستیم/ از همدانی‌ها خاطره خوبی دارم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در مسابقه برابر تیم پاس همدان بازی آسانی نداشته و البته از پیش بازنده هم نیستم و برای کسب امتیاز به این شهر سفر کردیم.

عبدالرحیم خرمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: لیگ دسته یک امسال به لحاظ حضور تیم‌های قدرتمند و مدعی، سخت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: شهرداری در گروهی قرار گرفته که کار دشواری برای صعود و حتی بقا خواهیم داشت و بر خلاف تصور همه، تیم‌های مدعی در این گروه رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: تیم ما آخرین تیم شکل گرفته است که باید برای هماهنگی و رسیدن به شرایط مطلوب پله پله جلو برود.

به گفته وی، در قرعه‌ سختی که در هفته‌های نخست با آن مواجه شدیم، در پنج بازی اول باید با تیم‌های مدعی گروه مصاف کنیم و این کار را برای تیم تازه شکل‌ گرفته ما سخت کرده است.

خرمزی در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل دیر بسته شدن تیمش از جام حذفی انصراف داده‌اند، گفت: با تردیدی که شورای شهر و شهرداری بندرعباس برای تیم‌داری داشتند نتوانستیم در جام حذفی شرکت کنیم، اما برای حضور در لیگ تمرکز زیادی داریم.

وی گفت: بسته شدن دیرهنگام تیم موجب شده تا در پنج هفته نخست حکم مسابقه تدارکاتی برای ما داشته باشد و تا رسیدن به هماهنگی لازم، زمان زیادی نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در دو بازی اخیری که در لیگ و برای تیم‌های پدیده خراسان و شهرداری تبریز برگزار شد، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به دلیل بی‌دقتی و ناهماهنگی از دست رفت.

وی افزود: لیگ را با یک باخت و تساوی آغاز کرده و به خوبی می‌دانیم در ادامه راه کار سختی خواهیم داشت و امروز، روز بسیار دشواری در همدان داریم.

خرمزی در ادامه با این ادعا که شناخت خوبی از تیم پاس، کادر فنی و مدیرعامل آن دارد، اظهار داشت: به دلیل حضور سال گذشته در همدان با شناخت خوبی به مصاف پاس خواهیم رفت و به طور حتم از پیش بازنده نیستم.

وی یادآور شد: در مسابقه برابر تیم پاس همدان بازی آسانی نداشته و البته از پیش بازنده هم نیستم و برای کسب امتیاز به این شهر سفر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اضافه کرد: پیش از فصل اردوی خوبی در همدان برگزار کردیم و این موضوع موجب می‌شود تا بازیکنان با آرامشی بیشتری برابر این تیم ریشه‌دار ظاهر شده و به میدان بروند.

وی گفت: از همدان و همه هواداران همدانی خاطره خوبی دارم و امروز هم امیدوارم بازی بدون حاشیه‌ای از هر دو تیم شاهد باشیم.

تیم فوتبال پاس تا پایان هفته دوم و با توجه به بازی‌های انجام شده هفته سوم با کسب 6 امتیاز و یک بازی کمتر بعد از تیم‌های مس رفسنجان و سیاه‌جامگان مشهد در رده سوم جدول گروه دوم جام آزادگان قرار گرفته و تیم شهرداری بندرعباس با یک امتیاز در رده دهم این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان امروز ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان و با قضاوت علی احمدی ( داور وسط)، علی دودانگه و مرتضی کاظمیان (کمک داور) و  برزو ادراک (داور چهارم) به مصاف تیم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار