همراه اول
1. آبان 1393 - 9:40   |   کد مطلب: 21703
تفکرات این مرد نسخه رقبا را یکی پس از دیگری می پیچد
تیم فوتبال پاس همدان روز گذشته سومین برتری پیاپی خود در لیگ یک را دشت کرد تا بیش از پیش همه را به آینده امیدوار کند.

این روزها میل به پیروزی در ساق تک تک بازیکنان پاس به شدت محسوس است و اگر اعتراف کنیم که تزریق این تفکر از سوی داوود مهابادی به سبزپوشان بیشترین نقش را در پیروزی های پاس در هفته های اخیر ایفا کرده بدون تردید چیزی به گزاف نگفته ایم.

مهابادی همان طور که انتظارش را داشتیم امسال هم این واقعیت را به اثبات رسانده که شخصیتی نتیجه گرا دارد و بیش از هرچیز سه امتیاز بازی است که برای او حائز اهمیت است. آن هم سه امتیاز بازی های خانگی که از نان شب هم واجب تر است.

شاید در ذهن مهابادی همیشه این جمله نقش بسته که سه امتیاز به تیمی متعلق است که نتیجه بگیرد نه تیمی که خوب بازی کرده و تماشاگر را از بازی خوب خود راضی کند.

نه اینکه بخواهیم بازی پاسی ها را زیر سوال ببریم نه، اتفاقا سبزپوشان روز گذشته مثل بازی نخست خود در لیگ یک روان و هماهنگ بودند و شاید اگر زمین بازی شرایط بهتری داشت می توانستند "بازی خوب" را به منصه ظهور بگذارند. اما مهم نتیجه ای بود که کسب شد و حالا داوود مهابادی در همدان با تکیه بر همین نتایج ناپلئونی محبوب تر از قبل شده است.

نتیجه گرا بودن مهابادی در لیگ یک و تزریق این ویژگی مهم شخصیتی به بازیکنان، این روزها از پاس یک تیم بی رحم ساخته که نسخه رقبا را یکی پس از دیگری می پیچد. برتری های یک گله پاس در سه هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بیمه کننده حضور این تیم محبوب در رده دوم جدول بوده و حالا تنها مس رفسنجان است که به لطف تفاضل گل بهتر خود را بالاتر از نماینده همدان می بیند.

پاس مهابادی با همین روند می تواند به حضور خود در بالای جدول تداوم بخشد. تیمی که خوب نتیجه می گیرد و امسال آمده تا دست به کارهای بزرگی بزند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار