همراه اول
8. آبان 1393 - 9:28   |   کد مطلب: 21777
هیئت دوچرخه‌سواری، با هیئت کشتی همدان همکاری کرد
بعد از درج خبری مبنی بر عدم همکاری هیئت دوچرخه‌سواری همدان برای برگزاری مطلوب‌تر مسابقات کشوری لیگ کشتی، این هیئت شبانه اتاق مورد نیاز را تخلیه کرده و در اختیار هیئت کشتی همدان گذاشت.

عصر چهارشنبه خبری مبنی بر عدم همکاری هیئت دوچرخه‌سواری همدان در برگزاری جام طلایی کشتی بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت که با واکنش‌های جالبی همراه بود.

بعد از مراسم قرعه‌کشی مرحله پایانی مسابقات جام طلایی باشگاه‌های کشور، خبرنگار فارس برای پوشش این رویداد در خانه کشتی استان حاضر شد تا برنامه و نحوه رقابت کشتی‌گیران را برای درج در رسانه خود پیگیری کند.

بعد از درج خبر انتقادی فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان که در مشهد مقدس حضور داشت تلفنی موضوع را بررسی کرد و با پیگیری جلال صابریون رئیس هیئت کشتی، مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری ساعت 22:30 برای همکاری با برگزاری این مسابقات حاضر شدند.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که در دو روز گذشته با وجود پیگیری و تماس‌های مکرر مسئولان، هیئت دوچرخه‌سواری حاضر به در اختیار گذاشتن یکی از اتاق‌های مجاور هیئت خود نشده بودند.

با تحویل گرفتن اتاق مربوطه، مشکلات داوران تا حدودی حل شد و در حالی که کمتر از 10 ساعت به شروع مسابقات باقی مانده مسئولان برگزاری مسابقات باید با استرس بیشتری برای تجهیز این اتاق و فراهم کردن امکانات، اقدامات لازم را تدارک ببینند.

استان همدان به لطف برخورداری از زیرساخت‌های فراوان در چند سال اخیر میزبانی چند دوره مسابقات ملی، بین‌المللی و آسیایی را در کارنامه خود دارد.

رقابت‌های کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی انجام می‌شود و در پایان، سه تیم در هر رشته که در مجموع سه مرحله بیشترین امتیاز را به دست آورند، مجوز حضور در نخستین دوره جام باشگاه‌های جهان که در ایران و به میزبانی شهرستان جویبار در مازندران برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

به گزارش فارس، مرحله پایانی مسابقات جام طلایی باشگاه‌های کشور، روزهای هشتم و نهم آبان‌ماه در سالن ورزشی ابن‌سینای شهر همدان واقع در خیابان شکریه، جنب مجموعه ورزشی شهدای قدس برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار