همراه اول
17. آبان 1393 - 8:54   |   کد مطلب: 21824
الوندی‌ها پولدار شدند تا با روحیه به زنجان بروند
با تلاش‌های مدیرعامل و مساعدت مالک باشگاه الوند، درصدی از مبالغ قراردادهای بازیکنان و همچنین پاداش برد بازی بهمن شیراز پرداخت شد.

تیم دسته دومی الوند این روزها بعد از تعطیلات 12 روزه، خود را برای مصاف با حریفان آماده ‌می‌کند.

الوندی‌ها امسال با استفاده از کادر سرپرستی و فنی 100 درصد بومی و با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی تیم خوبی را بستند تا بتوانند به لیگ دسته یک جام آزادگان برگردند.

شاگردان منوچهر بیگم‌جانی در چهار ابتدایی خود در لیگ دسته دوم توانست دو تساوی یک پیروزی و یک شکست خارج از خانه را تجربه کنند برای هفته‌های آتی در دور رفت برنامه‌های زیادی را تدارک دیدند تا با اقتدار بتوانند از این گروه صعود کنند.

با تلاش وحید بیگم‌جانی مدیرعامل و همچنین مساعدت و پیگیری‌های بهرام یدی مالک باشگاه الوند همدان درصدی از بالغ قراردادهای بازیکنان پرداخته شده است.

 

تیم الوند که یکی از باشگاه‌های خصوصی فوتبال ایران محسوب می‌شود که با مشکلات متعدد مالی مواجه است، اما با تلاش مدیران باشگاه این مبلغ فراهم شده تا بازیکنان بدون دغدغه و با آرامش پیگیر مسابقات باشند.

همچنین بنا بر قولی که مدیران باشگاه بعد از پیروزی ارزشمند برابر تیم رده دومی بهمن شیراز به دست آمده بود پاداش این برد پرداخت شده است.

با تصمیم مدیران باشگاه کارت‌های هدیه این برد به همه بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی، سرپرستی، تدارک، پزشکی و مدیر رسانه توسط فرشید گل‌محمدی سرپرست تیم پرداخت شد.

تا پایان هفته چهارم تیم الوند همدان، صعود دو پله‌ای داشت و موفق شد تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهدای جویبار و با پنج امتیاز در رده پنجم جدول این گروه قرار گیرد.

تیم فوتبال الوند همدان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎های ایران باید در روز شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران زنجان باید به مصاف تیم شهرداری برود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار