همراه اول
18. آبان 1393 - 9:22   |   کد مطلب: 21834
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان
موتورسواری و اتومبیلرانی رشته پرطرفدار در همدان
موتورسواری و اتومبیلرانی رشته پرطرفدار در همدان
محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با بیان اینکه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از جذاب ترین و پرهیجان ترین ورزش های جهان است، اظهار داشت: در اکثر قریب به اتفاق کشورها رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تماشاگران فراوانی حتی نسبت به ورزش فوتبال دارد.

وی افزود: در بیشتر نقاط جهان و کشورهای منطقه با تأسیس پیست ‌های استاندارد اتومبیلرانی و موتورسواری و تورهای گردشگری ویژه ورزش، هزاران گردشگر را جذب کشور خود می ‌کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی در این رشته دارد، گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در سال گذشته در ارزشیابی فدراسیون در بین تمامی هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی استان های کشور مقام نخست را کسب کرد.

روحی عنوان کرد: سال ۸۷ جایگاه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان ۲۹ کشور بود.

وی با اشاره به اعزام به مسابقات کشوری در سال ۹۳ بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از۱۰۰ اعزام به مسابقات کشوری داشته ایم که در این زمینه نیز شاهد رشد هستیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه آموزش از مهم ترین ارکان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان است گفت: برگزاری کلاس های بازآموزی نقشه خوانی، کلاس کارتینگ، دوره های داوری، آموزش رانندگی، آموزش نقشه خوانی بخش کوچکی از کلاس های آموزشی و دوره های آموزشی هیئت بوده است.

روحی با اشاره به بین‌المللی کردن گواهینامه و پلاک در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: ثبت نام صدور اسناد بین المللی، گواهینامه بین المللی برای موتورسیکلت و اتومبیل پایه یک و دو، پلاک بین المللی ترانزیت موتورسیکلت، خودروهای سواری و سنگین، دفترچه مالکیت خودرو، کارت عضویت و برچسب کشور ایران نیز به طور مستمر در طول سال انجام می شود.

وی افزود: متقاضیان می توانند همه روزه صبح و بعدازظهر به دفتر هیئت واقع در سعیدیه استادیوم ملت مراجعه کنند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار