همراه اول
18. آبان 1393 - 11:36   |   کد مطلب: 21840
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:
برای شکست تیم استانداری کرمانشاه برنامه داریم
برای شکست تیم استانداری کرمانشاه برنامه داریم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برای برد استانداری کرمانشاه برنامه داریم.

محمد بهگندم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همدان اظهار کرد: لیگ دسته سوم به دلیل دومرحله‌ای بودن آن بسیار فرسایشی است و این موضوع، کار را برای تیم‌های مدعی صعود سخت می‌کند.

وی افزود: دور نخست لیگ دسته سوم به دلیل تک‎بازی بودن فشار زیادی را به کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها تحمیل می‌کند و حساسیت این موضوع باعث می‌شود تا هر بازی حکم یک فینال داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان تصریح کرد: هرچه به هفته‌های پایانی مرحله نزدیک می‌شویم وضعیت جدول فشردگی بیشتری به خود می‌بیند و حساسیت‌ بازی‌ها هم بالاتر می‌رود.

به گفته وی، بیشتر تیم‌ها برای صعود به مرحله بعد در تلاش هستند و در این هفته‌ها شاهد بازی‌های درگیرانه‌تری با حساسیت بالا هستیم.

بهگندم در ادامه به اشاره به وضعیت تیمش قبل از بازی با تیم مدعی استانداری کرمانشاه گفت: در هفته‌ای که گذشت سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم تا از این بازی خانگی حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.

وی افزود: بازی امروز ما برابر تیم استانداری کرمانشاه از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت پیروزی راه برای صعود ما هموار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: با اضافه شدن بازیکنان مصدومی که در هفته‌های قبل در اختیار نداشتیم در این بازی کمترین مشکل را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با شناختی که از تیم استانداری کرمانشاه به دست آوردیم برای پیروزی در بازی امروز برنامه داریم.

به گزارش فارس؛ تا پایان هفته ششم لیگ دسته سوم و در گروه «C» تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب 10 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ دسته سوم تیم فوتبال شهرداری همدان امروز یکشنبه 18 آبان از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج از تیم استانداری کرمانشاه پذیرایی می‌کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار