همراه اول
9. آذر 1393 - 9:44   |   کد مطلب: 21952
باشگاه پاس همدان از وینکو بگوویچ شکایت کرد
باشگاه پاس همدان از 'وینکو بگوویچ' سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان کرمان شکایت کرد.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از اتفاقات ناخوشایند بازی هفته گذشته تیم پاس مقابل مس رفسنجان که با حاشیه های فراوان و توهین سرمربی این تیم همراه شد، مسوولان باشگاه تصمیم به طرح شکایت کردند.

ابراهیم محمودی' افزود: بگوویچ در دقایق آغازین مسابقه ضمن توهین با اعضای تیم پاس، بطری آب را به سمت 'داوود مهابادی' سرمربی تیم ما پرتاب کرد که براین اساس با جمع آوری مدارک لازم شکایت رسمی به کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ارایه کردیم.



وی اضافه کرد: فیلم حاشیه های این مسابقه به همراه توهین تماشاگران و وینکو بگوویچ سرمربی مس رفسنجان به خوبی گویای تخلفات صورت گرفته در این بازی است و پیگیری قانونی لازم را خواهیم داشت.



محمودی اظهار کرد: بگوویچ باید پاسخگوی اعمال ناشایست خود در فوتبال ایران باشد و فدراسیون نباید اجازه بروز چنین رفتارهای ناپسندی را بدهد.



وی خاطرنشان کرد: این سرمربی کروات زمانی هدایت تیم پاس را عهده داشته و از تیم طلبکار است اما دلیل نمی شود تاخیر در پرداخت بدهی او که در زمان مدیرعاملان سابق بوده است را با چنین برخورد ناشایستی پاسخ دهد.



بازی تیم های پاس همدان و مس رفسنجان در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به برتری یک بر صفر نماینده رفسنجان انجامید.



پاس همدان هم اکنون با 11 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته یک قرار دارد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار